اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی:

بیداری اسلامی در جهان کاخ پوشالین نظام سرمایه‌داری را در شرف سقوط کشانده است

خبرگزاری فارس: دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است، انقلابی که موجب بیداری ملل جهان اسلام شد تا نظام سرمایه‌داری، کاخ پوشالین خود را در شرف سقوط ببیند.

بیداری اسلامی در جهان کاخ پوشالین نظام سرمایه‌داری را در شرف سقوط کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که نسخه‌ای از آن را به دفتر خبرگزاری فارس ارسال کرده، آورده است: دگر بار عطر روح‌بخش بهار انقلاب اسلامی، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.

ملت مجاهد و عظیم‌الشان ایران در بهمن‌ ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد، این عطیه الهی در طول سی و چهار سال حیات پر برکت خود منشا خدمات ماندگار در عرصه‌های متعدد بوده است، موج اسلام خواهی ملت ایران موجب بیداری ملل جهان اسلام شد تا نظام سرمایه‌داری، کاخ پوشالین خود را در شرف سقوط ببیند.

دهه فجر سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گران‌بهای یاد‌آوری سلحشوری‌ها و دلاور مردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

مردمی که با جانفشانی و از خودگذشتگی، طنین «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساندند و پس از پشت سرگذاشتن دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند، ملت مسلمان ایران در بهمن 1357 با استعانت از درگاه الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعده الهی پایه‌های حکومت وابسته رژیم منحوس ستم‌شاهی را فرو ریختند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم انقلابی و مبارز استان مرکزی تبریک عرض کرده و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

به همین مناسبت مراسم گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، در 30 نقطه استان برگزار و بیت تاریخی امام راحل در شهر خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین در صبح روز پنج شنبه مورخ 12/11/1391 گلباران خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول