اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بیداری اسلامی ثمره نظام ولایی است/ هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ملت بزرگ ایران بارها و بارها در بیان و عمل علاقمندی خود را نسبت به انقلاب نشان دادند که ثمره این جهاد، بیداری اسلامی در سراسر جهان شده و همه این‎ها به برکت نظام ولایی است.

بیداری اسلامی ثمره نظام ولایی است/ هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش شکوه هجرت که در استانداری گلستان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار داشت: حکومت ولایت و امامت در جمهوری اسلامی ایران زبانزد همگان است و مردم ایران در عرصه‎های مختلف این مهم را همواره به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: دانشجویان مصداق این آیه از قرآن کریم هستند که خداوند مجاهدان را بر نشستگان و کسانی که بی‎تفاوت هستند و اقدامی نمی‎کنند بر دیگران برتری داده است و اجر عظیمی در انتظار آنهاست.

اقتصاد مقاومتی رمز عبور از تحریم‎های اقتصادی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اگر حرکت جهادی دانشجویان باعث شود حتی برخی از افراد مرعوب شده در مقابل فشارها و تحریم‎های دشمن، شجاع شوند، جای بسی خوشحالی است که توانسته‎ایم در عملکردمان موفق باشیم.

بابایی تصریح کرد: هر چقدر که دستگاه‎های دولتی به تولید خود بیفزایند و شعار «هر خانه یک کارخانه، هر ایرانی یک تولیدکننده» را جامه عمل بپوشانند یقیناً رمز نجات خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی رمز عبور از تحریم‎های اقتصادی است، ابراز داشت: مقدمات افزایش تولید در واحدهای خرد و منازل سبب می‎شود، حتی اگر دشمن، تحریم‎ها را شدت ببخشد با توسعه تولید خرد در جامعه، تحریم‎ها را بی‎اثر کنیم که بسیج در این راستا طرح‎های خوبی پیش‎بینی کرده است.

آخرین حربه دشمنان را خنثی خواهیم کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: هیچ کمبودی از نظر داده‎ها و داشته‎ها در کشور وجود ندارد؛ فقط با کمبود برنامه و تصمیم‎گیری مواجه هستیم که البته با همتی که وجود دارد، آخرین حربه دشمنان که جنگ اقتصادی است، خنثی خواهیم کرد.

بابایی حضور بسیجیان در روستاها و اردوهای طرح هجرت را بسیار مؤثر خواند و گفت: باید توجه داشته باشیم که سازندگی فرع بر مسئولیت اصلی است، چراکه پاسداری از شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» اولویت نظام اسلامی است و این رسالت سنگینی را بر عهده دانشجویان و طلاب بسیجی گذاشته است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول