اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

شاکله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اسلام‌گرایی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: شاکله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اسلام‌گرایی است.

شاکله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اسلام‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته وحدت ویژه بانوان در گنبدکاووس، با اشاره به جایگاه و منزلت بالای بانوان مسلمان، این جایگاه را مرهون دین مبین اسلام و تلاش‎های پیامبر (ص) دانست و اظهار داشت: وضعیت فعلی زنان مسلمان به هیچ وجه قابل قیاس با جامعه جاهلی قبل از اسلام نیست و یقیناً رسول مکرم اسلام در ارتقای وضعیت بانوان امت خویش، نقش اساسی داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز ادامه نهضت رسول مکرم اسلام بوده تصریح کرد: امام راحل نیز با تأسی از سیره پیامبر اسلام، به حفظ کرامت و جایگاه زن در جامعه تاکید و به آن عمل می‎کردند.

جمشیدی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری‎های مدبرانه مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بانوان آن نیز همپای مردان، در عرصه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی موفقیت‎های زیادی به دست آورده‎اند.

این مسئول با اشاره به نقش بانوان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بانوان و مادران ما در دوران جنگ تحمیلی با رهسپار کردن جوانان خود به جبهه‎ها، درس ایثار و شهادت را به 5/1 میلیارد مسلمان جهان یاد دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و نقش بانوان در این بیداری گفت: یقیناً زنان این کشورها در بیداری اسلامی، پیشگام بوده و آن را مدیریت می‎کنند.

وی با بیان اینکه شاکله بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اسلام‌گرایی است متذکر شد: دشمنان تلاش می‎کنند با ایجاد تفرقه و نفاق مردم را از اهداف انقلاب‌شان دور کنند.

جمشیدی با اشاره به وجود وحدت و یکپارچگی بین شیعه و اهل‎ سنت در ایران اسلامی به ویژه گلستان و شهرستان گنبدکاووس، اذعان داشت: شیعه و اهل سنت مبانی مشترک زیادی دارند که توجه و عمل به آن برای حفظ وحدت کافی است.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول