اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 105

باقرنژاد: بیداری اسلامی برگرفته از نهضت مردم ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران با اشاره به نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی گفت: پیروی از ولایت فقیه رمز اصلی حفظ استقلال و تقویت بنیان نظام است.

باقرنژاد: بیداری اسلامی برگرفته از نهضت مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد ساعاتی پیش در جمع دانش‌آموزان شهرری اظهار داشت: انقلاب مردم ایران در نتیجه فشارهایی بود که رژیم ستمشاهی بر آنها تحمیل کرده بود و در هیچ جای جهان نمونه‌دیگری نداشته است.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیداری اسلامی در کشورهای جهان برگرفته از نهضت مردم غیور ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان شعار راهبردی مطرح بود و انقلاب را شکل داد و همین استقلال پایه انقلاب اسلامی شد.

باقرنژاد اذعان داشت: طی این سال‌ها دشمنان اسلام و نظام و مستکبران جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی دریغ‌ نکرده‌اند و در حال حاضر تمام تلاششان مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در دل ملت ایران است.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: پیروی از ولایت فقیه رمز اصلی حفظ استقلال و تقویت بنیان نظام است و این امر مهم باید خط فکری اصلی یکایک افراد باشد.

وی سپس با اشاره به مقام و جایگاه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: کتاب انقلاب اسلامی در ایام‌الله فجر در شهرستان ری که توسط اداره ارشاد و مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه شده است، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/2462/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول