اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 145

شاهچراغی: بیداری اسلامی کشورهای ظالم را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری انقلاب اسلامی را منشاء بیداری اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی کشورهای ظالم را پس از دیگری نابود می‌کند.

شاهچراغی: بیداری اسلامی کشورهای ظالم را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ائمه و انبیای الهی را الگوی امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی (ره) علی‌رغم اساتید بزرگ ائمه و انبیای الهی را در ایجاد انقلاب اسلامی قرار دادند.

عشق به خدا و تکیه بر مردم از ویژگی‌های امام (ره) است/وحدت میراث ماندگار امام است

امام جمعه شهرری عشق به خدا، هراس نداشتن از دشمن و تکیه به مردم را جمله ویژگی‌هایی برشمرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از مکتب ائمه و انبیای الهی الگو گرفتند و گفت: دهه مبارک فجر یادآوری این نعمت است که به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل از زیر سلطه ستم‌شاهی رها شدیم.

وی در ادامه وحدت و یکپارچگی را میراث ماندگار امام خمینی (ره) خواند و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «انقلاب اسلامی غیرممکن‌ها را ممکن کرد.»

حجت‌الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه امام خمینی (ره) دین را از متن حوزه علمیه قم، فقه سنتی و فقه جواهری به دنیا عرضه کرد، بیان داشت: هنگامی که دین افیون ملت‌ها بود و دنیا را در دو بلوک شرق و غرب خلاصه کرده بودند، امام دین را به دنیا عرضه کردند.

بیداری اسلامی کشورهای ظالم را نابود می‌کند

امام جمعه شهرری انقلاب اسلامی را منشاء بیداری اسلامی دانست و گفت: پس از 300 سال سلطه غرب به برکت انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در منطقه به‌وجود آمد و یقینا به برکت این اتفاق مبارک حکومت‌های ظالم یکی پس از دیگری نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز تحقیقاتی سوریه عنوان کرد: حمله رژیم صهیونیستی خوی درندگی و وحشی‌گری خود را نشان می‌دهد و از طرفی این حمله آنها نشان داد که عملیات تروریستی در سوریه به نفع رژیم صهیونیستی است و موفقیت‌های دولت و ملت سوریه به ضرر آنها است.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: بنابراین رژیم صهیونیستی طاقت دیدن موفقیت‌های دولت سوریه در ضربه زدن به مخالفان را نداشته و دست به عمل شیطانی زد؛ که قطعاً پشیمان خواهند شد و رسوایی دیگری بر پیشانی آنها زده می‌شود.

انتهای پیام/2462/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول