اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: امروز مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است.

مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با جدیت وارد شود تا مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

وی با بیان اینکه در سایه اتحاد، همدلی و همبستگی بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود گفت: در سایه اختلاف نیز انواع مصیبت‌ها برای امت اسلامی ایجاد می‌شود.

خطیب جمعه خرمشهر ادامه داد: امروز مهم‌ترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد اختلاف است.

موسوی در ادامه خطبه‌ها به موج بیداری اسلامی منطقه و تلاش استکبار برای انحراف در آن اظهار داشت: در چندین کشور که بیداری محقق شده دشمنان توانستند نقطه ضعف موجود در بین مسلمانان را پیدا کنند و از آن سوء استفاده کنند، و آن بحث اختلاف سلیقه، تشدد آرا و چنددستگی در بین مسئولان و بین مردم و مسئولان است.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه با اشاره به روند رو به رشد انقلاب اسلامی و عدم امکان نفوذ دشمنان برای انحراف این انقلاب افزود: ما از ابتدای انقلاب تاکنون هر وقت به وحدت و یکپارچگی عمل کردیم مردم آثار پر برکت را دیدند.

وی در ادامه خطبه‌ها بحث گرانی را یکی از معضلات مردم عنوان کرد و افزود: گرانی یکی از معضلات افسار گسیخته در کشور ما است.

 موسوی در ادامه به وجود اختلاف سلیقه و عدم همدلی در بین برخی مسئولان خرمشهری اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان خرمشهر نیز اختلاف سلیقه‌ها سرمایه داران را از سرمایه گذاری در این شهر منع کرده است.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: سنگ اندازی باعث می‌شود که سرمایه گذار در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری کند.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها به دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

موسوی ادامه داد: بهترین گوهر وجودی برای یک کشور داشتن استقلال سیاسی بوده و بدون داشتن استقلال سیاسی دستیابی به استقلال اقتصادی، فرهنگی و نظامی میسر نیست.

امام جمعه خرمشهر افزود: در 35 سال دوران پر برکت انقلاب اسلامی دو دستاورد مهم استقلال، آزادی را در نظام مقدس اسلامی ایران شاهد بوده‌ایم و امروز به مدد این نظام ایران اسلامی از استقلال کامل سیاسی برخوردار است. 

انتهای پیام/2329/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول