اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بیداری ‌اسلامی متاثر از انفجار نور انقلاب اسلامی است + تصاویر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شروع بیداری اسلامی در منطقه متاثر از انفجار نور انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به کل جهان است.

بیداری ‌اسلامی متاثر از انفجار نور انقلاب اسلامی است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: سپاه متعلق به همه است و این مکان نیز متعلق به تمام نیروهای مسلح و مردم بزرگ ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عنوان کرد: روزی که انقلاب اسلامی ما پیروز شد امام (ره) فرمود: انقلاب ما انفجار نور بود.

وی ادامه داد: با آن نور هنوز که هنوز است تمام ابناء بشر در حال گرم شدن هستند و شروع بیداری اسلامی در منطقه متاثر از انفجار نور انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به کل جهان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نور هدایت، نور نبوت، نور ولایت، اثرش را هنوز به صورت کامل نگذاشته است ولی دائماً می‌بینیم که هر روزمان از دیروز بهتر و با نشاط‌تر و قوی‌تر است.

بسیج انتقال‌دهنده نور انقلاب اسلامی به سراسر دنیاست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: افتخار می‌کنیم که ما سربازان کوچک انقلاب بوده و هستیم و انتقال‌دهنده این نور به سراسر جهان هستیم.

وی ابراز داشت: بسیج به عنوان لشکر ویژه انقلاب اسلامی شامل همه نیروهای مسلح و مردم عزیز است که امروز این بسیج شعبه‌هایش در سراسر جهان در حال شکل‌گیری است.

 

انقلاب اسلامی زلزله بزرگ است

بابایی بیان کرد: رئیس رژیم صهیونیستی در جمله‌ای در خصوص انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی زلزله بزرگ است.

وی متذکر شد: این دو جمله را که مقابل هم قرار می‌دهیم، نور موجب حیات و آبادانی و زلزله موجب ویرانی است.

وی گفت: این خرابی‌ها ادامه خواهد داشت و هرچه بر بنای باطل استوار شده باشد با این زلزله تکان خواهد خورد و هر چند هم که محکم باشد این زلزله آن را ساقط خواهد کرد.

زلزله انقلاب بناهای ظلم و ستم را نابود خواهد کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این زلزله همان گونه که کاخ کرملین را نابود کرد و اتحاد جماهیری شوروی فقط در تاریخ نام آن وجود دارد و آن به چند کشور تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در آینده هم با این زلزله کاخ سفید در انگلستان و کاخ ظلم و ستم در فرانسه و منشأ میکروب و پلیدی در تل‌آویو نابود خواهد شد.

بابایی با اشاره به فرمایش امام موسی کاظم(ع) در روایتی افزود: امام موسی کاظم(ع) بشارت انقلاب اسلامی را میدهد و می‌فرماید: سربازان و یارانی دارد که نه از جنگ و از درگیری با دشمن می‌ترسد و نه خسته می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم که سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را با نشاط‌تر، قوی‌تر و استوارتر ادامه دهیم و از مشکلاتی هم که به صورت طبیعی در مقابل ما به وجود می‌آیند نمی‌ترسیم و استوار گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/2307/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول