اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فریدن:

بیداری ملل اسلامی به برکت انقلاب ایران حاصل شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فریدن گفت: بیداری ملل اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران حاصل شد.

بیداری ملل اسلامی به برکت انقلاب ایران حاصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، علیرضا گوهری در جلسه هماهنگی یادواره شهدای طلاب شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و مقایسه اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی به تعبیر امام راحل اظهار کرد: بیداری ملل اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران حاصل شده است.

معاون فرماندار شهرستان فریدن به جنگ شش روزه کشور تازه به دوران رسیده اسرائیل با اعراب و شکست آنان در قبل از انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: اما امروزه اسرائیل در جنگی 8 روزه با قسمتی از یک کشور کوچک  شکست می‌خورد در حالی که توانمندی خود را به رخ دنیا می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدن با استناد به آیه قرآن مهم‌ترین کار امام راحل را تغییر در رفتار فردی و اجتماعی جامعه ذکر کرد که منجر به تغییر ساختار حکومتی نظام جامعه شده است.

حجت‌الاسلام علی نوری افزود: امام با فکر و منطقش موجب تغییر دیدگاه‌های جهان نسبت به کشور ایران شد که نتیجه آن عزتمندی، شرف، وحدت و عدالت بود.

وی تاکید کرد: نگاه خفت‌بار تبدیل به نگاه عزتمند شده است و تغییر ساختار جامعه ایران اسلامی موقیعت نظامی و سیاسی اجتماعی ایران را تغییر داد به طوری که کشورهای دیگر ایران را الگو قرار داده و بیداری ملل اسلامی ریشه در الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران دارد.

به گزارش فارس، یادواره 8 شهید  طلبه و روحانی شهرستان فریدن در روز پنج‌شنبه 19/11/91 در محل سالن ورزشی سپاه ناحیه فریدن با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا صالحیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه و جماعات،مسئولان، خانواده‌های شهدا و مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول