اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

بیداری اسلامی ثمره انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شادگان گفت: بیداری اسلامی ثمره انقلابی‌ است که توسط امام راحل به پیروزی رسید.

بیداری اسلامی ثمره انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دفتر امامت جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ایام خجسته دهه فجر با هفته وحدت مصادف شده و ما را به سه موضوع بسیار مهم و ارزشمند رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به سه موضوع مورد بحث افزود: مبانی حکومت اسلامی، عزت مرهون نشات گرفته انقلاب که مهمترین آثار آن امام راحل و علمای اسلامی بوده همچنین اهمیت دادن به حوائج شهروندان و تامین رفاه حال شهروندان از موضوعات ارزشمند و مورد توجه در این ایام است.

امام جمعه شادگان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقامه نماز است، خاطرنشان کرد: نخستین گامی که امام راحل بعد از پیروزی انقلاب انجام داد اقامه نماز در مزار شهدا بوده و این امر دلالت بر آن داشت که قیام امام علیه حکومت پهلوی ریشه گرفته و منشا آن نماز است.

وی اضافه کرد: زکات و امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از ارکان اصلی انقلاب اسلامی ایران است که صدور این ارکان موجب بیداری و هوشیاری بیش از پیش جهانیان شده است.

شرفی با بیان اینکه بیداری اسلامی ثمره انقلاب است، گفت: ما باید به این مبانی اسلامی است اهمیت بدهیم تا این انقلاب به نسل‌های دیگر نیز منتقل شود تا برسد به دست صاحبش مهدی موعود و با ظهور امام عدل و قسط کامل برپا شود.

انتهای پیام/ 72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول