اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرداری و شورای شهر قزوین

بودجه سال 92 شهرداری قزوین بررسی شد

خبرگزاری فارس: بودجه سال 92 شهرداری قزوین با حضور مسئولان شهرداری و شورای شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

بودجه سال 92 شهرداری قزوین بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بودجه سال 92 شهرداری قزوین با حضور مسئولان شهرداری و شورای شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در سالن جلسات شورای شهرداری قزوین برگزار شد، عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، کبودوند رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قزوین، خورشیدی نایب رئیس شورای شهر قزوین، اشتری رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت بر مصوبات شورای شهر قزوین، خاکساران رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین، حکمت رئیس کمیسیون تعامل با مدیران شهری، نخستین رئیس کمیسیون تعامل سلامت قزوین و کارشناسان شهرداری قزوین نیز حضور داشتند.

در این جلسه کدهای درآمدی و هزینه شورا در دستور کار اعضای شورای شهر و کارشناسان شهرداری قرار گرفت که راه‌های درآمدی بحث هزینه‌های جاری بودجه بهسازی سال آینده قزوین که برخی از بندهای آن مربوط به خدمات شهری بود، به تصویب رسید.

اما یکی از موارد مهمی که در دستور کار اعضای این جلسه قرار گرفت بررسی افزایش قیمت‌های اتوبوس در چند ماه اخیر در قزوین بود که با موافقت اعضای حاضر در این جلسه بنا شد پس از توافقات لازم بهای هزینه‌‌های پرداختی اتوبوس‌های شهری را افزایش دهند.

در این جلسه عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بررسی قیمت‌های اتوبوس در چند ماه اخیر و افزایش پیدا نکردن آن اظهار داشت: در تقسیم‌بندی بودجه سال 92 با تصمیم‌گیری‌های که شد قرار را بر این گذاشتیم که هزینه اتوبوس‌ها را افزایش دهیم به طوری که با توجه به برخی از مشکلات اقتصادی مردم هزینه‌های زیادی را متحمل نشوند.

وی تصمیم‌گیری نهایی در مورد افزایش قیمت اتوبوس‌ها را منوط به تصمیم‌گیری اعضای شورای شهر اسلامی برشمرد و گفت: قیمت‌ها اگر تدریجی بالا رود به طور حتم بهتر است.

نصب کارت‌خوان‌ها در اتوبوس‌های شهری به منظور رفاه شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از نصب کارت‌خوان‌ها در‌ اتوبوس‌های شهری به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

عباس ظاهری عنوان کرد: گرچه در سال‌های قبل از کارت‌خوان‌ها در برخی از اتوبوس‌های شهری استفاده شده است اما به دلیل اینکه این کارت خوان‌ها دچار مشکلاتی شده بودند تلاش شورای اسلامی شهر قزوین و سازمان اتوبوسرانی قزوین این است که هر چه سریع‌تر این کارت خوان‌ها در همه اتوبوس‌ها نهاده شود تا مسافران و شهروندان قزوینی آرامش بیشتری برای استفاده از این وسیله نقلیه عمومی داشته باشند.

انتهای پیام/77004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول