اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس ورزش‌های همگانی خراسان شمالی مطرح کرد

نبود بودجه برای تأمین مربی ورزش‌های همگانی / اسپانسر نداریم

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تأمین مربی برای ورزش‌های همگانی را از جمله مسائل پیش رو قلمداد کرد و گفت: در برخی از رشته‌های ورزشی با کمبود مربی مواجه هستیم.

نبود بودجه برای تأمین مربی ورزش‌های همگانی / اسپانسر نداریم

راحله فاضلی در حاشیه برگزاری جشنواره زمستانی در همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اهمیت ورزش، توجه به آن را عامل تعالی روح و جسم دانست و اظهار داشت: ورزش علاوه بر پرکردن اوقات فراغت فواید عام برای همه سنین اعم از نوجوانان، جوانان، زنان، مردان، میانسالان، افراد مسن مختلف دارد.

وی ادامه داد: ورزش همگانی پایه و اساس همه ورزش‌ها بوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی در راستای توسعه این ورزش در خراسان شمالی اندیشیده شده است.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با اشاره به توصیه‌های رهبری در ارتباط با لزوم توجه به ورزش‌های همگانی گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا زمینه تحقق فرمایشات ایشان را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی قصد دارد همه آحاد مردم را در بحث ورزش وارد کند، اضافه کرد: ورزش همگانی شاخه‌های زیادی دارد که می‌توان بر اساس علاقه‌مندی مردم، آنها را به سمت ورزش تشویق و ترغیب کرد.

فاضلی با تقدیر از کمک‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، تصریح کرد: بحث تأمین بودجه در داخل استان یکی از مشکلات پیش روی ما به شمار می‌رود که همین امر مانع از تحقق برنامه‌های مد نظر به طور کامل و جامع می‌شود.

وی تأمین مربی برای ورزش‌های همگانی را از دیگر مسائل پیش رو قلمداد کرد و ادامه داد: در برخی از رشته‌های ورزشی با کمبود مربی مواجه هستیم.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش توسعه کلاس‌های مربی‌گری و افزایش دانش مربیان را از جمله برنامه‌های این هیئت عنوان کرد که در حال اجرا است.

دنبال ایجاد پارک ویژه بانوان هستیم

وی با اشاره به وجود یک سالن ورزشی ویژه بانوان گفت: این سالن با هماهنگی شهرداری در اختیار بانوان ورزش‌دوست قرار گرفته است.

فاضلی تأکید کرد: در تلاش هستیم بتوانیم یک پارک ویژه بانوان را ایجاد کنیم که تحقق این امر در گرو حمایت استانداری و تأمین بودجه است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی از محدودیت بودجه این هیئت خبر داد و گفت: به نسبت اینکه از نظر امکانات و بودجه در مضیقه بودیم ولی عملکرد نسبتاً خوبی در زمینه فعالیت‌های ورزش همگانی داشته‌ایم.

وی با مقایسه بودجه هیئت استان خراسان شمالی با دیگر استان‌ها، آن را ناچیز خواند و ابراز داشت: با این وجود سعی شده برنامه‌ها به مرحله اجرا درآید.

فاضلی با بیان اینکه در جذب اسپانسر در استان مشکل داریم، گفت: با وجود فعالیت دو کارخانه سیمان و صنایع پتروشیمی، در این زمینه با مشکل مواجه هستیم چون حمایتی از ما نمی‌کنند.

وی ظرفیت ورزشی استان خراسان شمالی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حضور فعال مردم به ویژه بانوان در برنامه‌های هیئت بیانگر این ادعاست.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با بیان اینکه اکثر کمیته‌های ما کم و بیش فعال هستند، خواستار تداوم برگزاری این گونه جلسات به منظور انتقال بهتر تجارب در راستای پیشبرد اهداف شد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول