اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

برنامه‌های مراکز آموزشی شهرداری قزوین اعلام شد

خبرگزاری فارس: هم زمان با سی و چهارمین سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مراکز مختلف آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

برنامه‌های مراکز آموزشی شهرداری قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به منظور آشنایی صحیح و مناسب کودکان، نوجوانان و جوانان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی سازمان اجرا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب در تمام مراکز فرهنگی، ثبت نام، عضویت رایگان و دعوت از مراجعانی که یکی از اعضای خانواده آن ها در جریان پیروزی انقلاب از فعالان ضد رژیم شاهنشاهی بودند از جمله این برنامه‌ها است.

دعوت از شهروندان برای بازدید از مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های سازمان در ایام خجسته دهه فجر، مسابقه کتابخوانی، آذین‌بندی مراکز و پذیرایی از مدعوینی که از مراکز فرهنگی بازدید می‌کنند از دیگر برنامه‌ها است.

در فرهنگ سرای بانو حضرت زهرا (س) نمایشگاه هنرهای تجسمی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و در کتابخانه اندیشه نقد کتاب و مسابقه کتابخوانی ویژه ایام الله دهه فجر، در خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی نمایشگاه کتاب و در خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب ویژه کودکان و به منظور آشنایی کودکان با کتاب‌های ویژه ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول