اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

بررسی‌های بودجه 92 شهرداری قزوین سریع‌تر صورت گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید با هم‌فکری و تعامل دو سویه بررسی‌های لازم بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری قزوین دقیق‌تر و هوشمندانه صورت گیرد.

بررسی‌های بودجه 92 شهرداری قزوین سریع‌تر صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور مجموعه مدیریت شهری در تالار مردمی این شورا برگزار شد، با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال 92 نسبت به سال گذشته با تاخیر به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم می‌شود، اظهار داشت: باید با هم‌فکری، تعامل دو سویه بررسی‌های لازم در بودجه پیشنهادی سال 92 در زمان کوتاه‌تری به دقت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بودجه پیشنهادی سال 92 توسط شهردار قزوین به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم می‌شود، ابراز داشت: باید بررسی‌های لازم در این بودجه با دقت و مدبرانه صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از حضور مجموع مدیریت شهری در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین تقدیر و تشکر کرد و گفت: با همکاری جدی مدیریت شهری می‌توان به نتایج خوبی رسید.

وی اذعان داشت: باید با همکاری و تعامل مدیران مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان قزوینی تلاش کرد تا آنان از این خدمات رضایت داشته باشند.

ظاهری از مدیران شهرداری خواست تا امسال نسبت به سال گذشته به سیاست‌های کلی ابلاغ شده که در چهار جلسه هیئت مدیره و یک جلسه شورای شهر اسلامی قزوین تدوین شده با اهمیت بیشتری توجه و پیگیری کنند.

این مسئول عنوان کرد: به فرمانداری پیشنهاد شود تا با رایزنی‌هایی در چارچوب قانون اختیاراتی به مسئولان مربوطه در شهرداری قزوین تفویض شود تا آنان بتوانند با اختیارات بیشتری برنامه‌ها و طرح‌های خودشان را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اذعان داشت: کارها و اقدامات بزرگی انجام شده که باید با تلاش و هم‌فکری شورای اسلامی شهر قزوین راهکارهایی اتخاذ شود تا این اقدامات زودتر به نتیجه برسد.

وی با تبریک گرامیداشت ولادت امام جعفر صادق (ع)، مبعث، هفته وحدت و ایام دهه‌ فجر عنوان کرد: با وحدت و اتحاد می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد تا خدمات‌رسانی به شهروندان ارتقا یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه با ایمان، اعتقاد و هم‌دلی می‌توان در مسیر الهی گام برداشت، بیان کرد: باید هرچه بیشتر با وحدت و اتحاد یکدیگر را در این مسیر هدایت کرد.

ظاهری با بیان اینکه رسانه‌های خبری نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم دارند، عنوان کرد: آنان ارتباط بین مردم و مسئولان هستند که بر این اساس باید اطلاعات را به درستی و شفاف از مسئولان به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول