اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین خبر داد

اسقبال 600 نفری کارکنان شهرداری قزوین از نغمه‌های آسمانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین گفت: 600 نفر از کارکنان شهرداری قزوین به همراه خانواده خود، در مسابقات «نغمه‌های آسمانی» با موضوع قرآن، نماز و حجاب شرکت کردند.

اسقبال 600 نفری کارکنان شهرداری قزوین از نغمه‌های آسمانی

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این مسابقات در بخش‌های مختلف برای تمام رده‌های سنی خانواده کارکنان شهرداری قزوین برگزار می‌شود که در بخش مردان رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و اقامه و در بخش بانوان و همسران تفسیر سوره نور، ترتیل قرائت، حفظ و بهترین خاطره از نخستین یادگیری قرآن برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مسابقات داستان‌ نویسی قرآنی (دل نوشته‌های قرآنی) ویژه مقاطع ابتدایی و راهنمایی، رنگ‌آمیزی و تصویرگری برای مقطع پیش دبستانی و مسابقه کتابخوانی برای همه افراد خانواده برگزار می‌شود.

وزیری‌نژاد از برگزاری مسابقات ترتیل، قرائت، حفظ، اذان و اقامه آقایان و قرائت و حفظ بانوان در 12 بهمن ماه خبر داد و گفت: سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) قزوین مکان برگزاری این بخش مسابقات از ساعت 8 تا 10 صبح مخصوص آقایان و از ساعت 11 تا 13 برای بانوان خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برگه‌های پاسخ‌نامه بخش‌های دیگر مسابقات پیش از این از طریق واحدهای امور اداری مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری در اختیار کارمندان قرار گرفته بود، شرکت کنندگان باید برگه‌های مسابقه را تا 11 بهمن به امور اداری واحد خود تحویل دهند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین تأکید کرد: از بخش‌های رنگ آمیزی قرآنی و دل نوشته‌های قرآنی بیشترین استقبال صورت گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: هم‌زمان با دهه فجر و هفته کرامت با برگزاری مراسمی از نفرات برگزیده مسابقات «نغمه‌های قرآنی» که به همت معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی تدارک دیده شده، با جوایز متفاوت و ارزنده تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، مسابقات قرآنی «نغمه ها آسمانی» از پنج تا 12 بهمن ماه در سطح سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول