اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 29

مهدوی: تأمین بودجه نمایشگاه کتاب مازندران از محل اعتبارات استانی

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امیدواریم از سال‌های آینده بودجه نمایشگاه کتاب را از محل اعتبارات استانی لحاظ کنند.

مهدوی: تأمین بودجه نمایشگاه کتاب مازندران از محل اعتبارات استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس مهدوی صبح امروز در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت:‌ نمایشگاه کتاب مازندران مورد توجه مردم قرار گرفته و استقبال از نمایشگاه روند صعودی دارد.

سخنگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خوبی در رابطه با نمایشگاه کتاب داشتند.

مهدوی با بیان این‌که در طول 9 سال برگزاری نمایشگاه کتاب در مازندران، در رابطه با این‌که ساری مرکز نمایشگاهی ندارد، بحث شده است، ادامه داد:‌ بارها مسئولان تذکر دادند که ساری مرکز نمایشگاهی ندارد، در یکی دو سال نخست برگزاری نمایشگاه کتاب، حتی می‌گفتند زمینی در جاده فرح‌آباد واگذار شده و سرمایه‌گذار در حال ساخت مرکز نمایشگاهی است.

وی با اشاره به این‌که خودم در مراسم کلنگ‌زنی آن محل حضور داشتم، یادآور شد: اما از آن موقع تاکنون هیچ تغییری رخ نداده است.

مهدوی با بیان این‌که مردم ثابت کردند که از نمایشگاه‌های کتاب استقبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادی در خرید کتاب مردم تأثیر گذاشته است.

وی با اشاره به این‌که بسیاری از ناشران حاضر در نمایشگاه، تازه‌های نشر خود را ارائه نکرده‌اند، افزود: بهتر است ناشران آثار بیشتری از تازه‌های نشر را به نمایش بگذارند.

مهدوی با بیان این‌که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امسال به سختی نمایشگاه کتاب را برگزار کرد، اظهار داشت: امیدواریم از سال‌های آینده بودجه نمایشگاه کتاب را از محل اعتبارات استانی لحاظ کنند.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول