اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

بودجه شهرداری ساری 130 میلیاردی شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بودجه شهرداری ساری به 130 میلیارد افزایش یافته است گفت: بودجه امسال شهرداری ساری 93 میلیارد تومان بود.

بودجه شهرداری ساری 130 میلیاردی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری محمدحسن محمدی کیادهی یکشنبه شب در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ دهه فجر حاصل تلاش و فعالیت‌های طولانی مدت جمعی از مردم ستمدیده بود که به رهبری بزرگ‌مرد تاریخ، حضرت امام (ره) رخ داد.

وی ادامه داد:‌ در جلساتی که شهرداری ساری برای تنظیم بودجه داشت، شرکت کردیم و به عقیده من این بودجه واقعی است.

کیادهی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری ساری به 130 میلیارد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: بودجه امسال شهرداری ساری، 93 میلیارد تومان بود.

وی تصریح کرد: بودجه سال آینده با افزایش حدود 40 درصدی مواجه است.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه سال گذشته سرانه کل بودجه نسبت به جمعیت 340 هزار تومان بود، عنوان کرد:‌ این رقم امسال به 420 هزار تومان معادل تقریبا 27 درصد افزایش یافته است.

کیادهی اضافه کرد:‌ در سال 92 شهرداری منطقه یک به میزان 32 میلیارد تومان، شهرداری منطقه دو به میزان 27 میلیارد تومان و شهرداری منطقه سه هم باید 7.5 میلیارد تومان درآمد داشته باشند.

وی با بیان اینکه مخالفان شهردار ساری، سازمان یافته هستند، گفت‌: ‌این افراد اکنون به جان سازمان‌های شهرداری افتاده‌اند.

کیادهی با اشاره به اینکه سازمان عمران، فعال‌ترین سازمان شهرداری ساری است، یادآور شد:‌ من با 20 شهردار کار کرده‌ام و خودم هم در دوره‌ای شهردار بودم و این تفاوت‌ها احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اعضای شورا، حق دخالت در عزل و نصب شهرداری را ندارند، ابراز داشت:‌ شهردار خود در این زمینه سیاست‌هایی دارد.

انتهای پیام/86007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول