اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاهین‌شهر خبر داد

1000 میلیارد ریال بودجه سال آینده شهرداری شاهین‌شهر

خبرگزاری فارس: شهردار شاهین شهر گفت: بودجه سال آینده شهرداری شاهین شهر و پنج سازمان وابسته به شهرداری یک هزار میلیارد ریال است که در مجموع 67 درصد عمرانی و 33 درصد جاری است.

1000 میلیارد ریال بودجه سال آینده شهرداری شاهین‌شهر

ناصر نفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شهرداری شاهین‌شهر دارای چشم‌انداز پنج ساله است به خبرنگار فارس اظهار کرد: در این چشم انداز پنج ساله بیش از 260 پروژه توسعه و نقش آفرینی شده که 90 درصد آنها محقق شده است.

وی ادامه داد: به علت محقق شدن این برنامه‌ها شهرداری برنامه دوم توسعه را در یک ماه دیگر تقدیم شورای اسلامی شهر می‌کند.

شهردار شاهین شهر افزود: در برنامه توسعه اول چندین پروژه بزرگ مثل بازیافت مواد اولیه، ترمینال شیشه‌ای، تقاطع غیر همسطح ولیعصر با 200 میلیارد ریال اعتبار و میدانی که سنبلی از12 تن امام بزرگوار است.

وی تصریح کرد: باغ زیبای بانوان با حدود 3 هزار هکتار و کتابخانه عظیم شاهین شهر که از پروژه‌های شاخص ما هستند.

نفری تاکید کرد: فضای سبز شاهین شهر با پساب فاضلاب آبیاری می‌شود که ما 150 لیتر پساب را از منطقه‌ای خریداری کرده‌ایم و در یک فرآیند قابل توجه آن ‌را به غرب شاهین شهر منتقل کرده و اقدام به توصیه آن جهت استفاده برای فضای سبز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما تهدید را تبدیل به فرصت کرده‌ایم، اظهار کرد: برای سال آینده قطار سریعژ‌السیر مسیر شاهین شهر به اصفهان را به طور جد در دستور کار داریم که اعتباری در حدود یک هزار و 200 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

شهردار شاهین شهر اظهار کرد: طرح جامع شهر شاهین به وزارت کشور ابلاغ شده و برای چند سال آینده این طرح اجرائی می‌شود.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری شاهین شهر و پنج سازمان وابسته به شهرداری یک هزار میلیارد ریال است که در مجموع 67 درصد عمرانی است و 33 درصد جاری که 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نفری افزود: روزانه 60 هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری وابسته به شهرداری در حال جابه‌جایی هستند که ما به سازمان اتوبوس‌رانی در سال گذشته 27 میلیارد ریال بابت هزینه جابه‌جایی کمک کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه مردم همیشه به ما نمره قبولی داده‌اند، بیان کرد: شهرداری شاهین از شهرداری‌های پیشتاز در کشور است که به عنوان شهرداری ملی و محیط زیست در کشور نیز معرفی شده است.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول