اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بادرود:

22 میلیارد ریال بودجه شهرداری بادرود برای سال 92 مشخص شد

خبرگزاری فارس: شهردار بادرود گفت: 22 میلیارد ریال بودجه شهرداری بادرود برای سال 92 تقدیم به شورای اسلامی این شهر شد.

22 میلیارد ریال بودجه شهرداری بادرود برای سال 92 مشخص شد

رضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بودجه سال 1392 شهرداری بادرود با تلاش شهرداری تهیه و جهت بررسی نهایی و تصویب به شورای محترم اسلامی شهر بادرود تقدیم شد، اظهار کرد: رقم بودجه شهرداری نسبت به چهار سال گذشته دو برابر شده و در طی دو سال گذشته تحقق یافته است.

وی در مورد ویژگی‌های بودجه امسال شهرداری افزود: اتمام پروژه‌های مجتمع فرهنگی-اقامتی شهرداری در بلوار حرم، آسفالت معابر در دست اجرای علی آباد و ورودی دانشگاه آزاد اسلامی بادرود، تملک و آزادسازی انتهای خیابان امام حسین(ع)، مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز شهر، تملک گورستان جدید و اولویت آزادسازی و احداث خیابان امام رضا(ع) به عنوان پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری در سال 92 ذکر شده است.

شهردار بادرود از همه مسئولان شهری و محلی، مردم و به ویژه شورای اسلامی شهر که حمایت در تحقق بودجه سالانه دارند، قدردانی کرد.

وی به پاره‌ای از مشکلات اساسی شهر نیز اشاره کرد و افزود: شهر بادرود به صورت کمی بسیار رشد کرده و نیاز به امکان سنجی فنی مجدد دارد و از جمله وسعت شهر بی دلیل افزایش یافته و جلوگیری از ساخت و سازها و توافق شهرداری با مالکان را در این راستا نیاز است.

نقدی اضافه کرد: مشکل بهداشتی شهر در معابر فرعی هنوز وجود دارد که آب و فاضلاب شهری و مرکز بهداشت در این مورد باید فرهنگ سازی لازم را با همکاری شهرداری داشته باشند.

وی به نیازهای واحدهای اداری شهر نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از واحدهای اداری دولتی شهر نیاز مالی برای پشتیبانی درباره تأمین هزینه‌ها دارند که بایستی فکر اساسی در این زمینه کرد.

شهردار بادرود تاکید کرد: با توجه به اینکه در برنامه پنجم توسعه هرگونه کمک به دستگاه‌های دولتی منع شده است، ادارات مستقر در شهر درخواست تأمین نیازهای خود را از مجاری قانونی پیگیری کرده و از شهرداری انتظار کمک نداشته باشند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول