اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-41

سامری: بودجه قرآنی ناکافی است/مصری‌ها در مفاهیم قرآن خبره‌ترند

خبرگزاری فارس: حافظ کل قرآن کریم گفت: بودجه اختصاصی به فعالیت‌های قرآنی در کشور مناسب نیست.

سامری: بودجه قرآنی ناکافی است/مصری‌ها در مفاهیم قرآن خبره‌ترند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا سامری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از سن 13 سالگی شروع به حفظ قرآن کریم کرده است، اظهار داشت: در سن 14 سالگی حفظ کل قرآن کریم را در برنامه کاری خود دارد.

وی با بیان اینکه حضور در محافل قرآنی مسیر زندگی‌اش را به طور کامل تغییر داده است، گفت: اگر در مسیر قرآن قرار نمی‌گرفتم، ممکن بود سر از ناکجاآباد درآورم.

حافظ کل قرآن کریم در ادامه بیان داشت: در طی یک سال موفق شدم کل قرآن کریم را حفظ کنم و مشوق اصلی من در راه حفظ قرآن، خانواده و به ویژه برادر بزرگ‌ترم بود.

وی در مورد کیفیت برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران گفت: به خاطر حضور همه نخبگان قرآنی کشور سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا است و رقابت سختی بین شرکت‌کنندگان وجود دارد.

سامری درباره میزان حمایت‌های مسئولان از امر قرآنی در کشور گفت: هزینه‌هایی که برای ترویج امور قرآنی اختصاص می‌یابد، کافی نیست.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات ورزشی هزینه‌های آنچنانی اختصاص می‌یابد، ولی برای فعالیت‌های قرآنی و برای ترغیب قرآن‌پژوهان فعالان قرآنی بودجه مناسبی اختصاص نمی‌یابد.

حافظ کل قرآن کریم در مورد ترویج مفاهیم قرآنی گفت: بحث مفاهیم کمتر مدنظر قاریان قرآنی قرار می‌گیرد و قاریان قرآنی برای عقب نماندن از حفظ قرآن کریم کمتر به مفاهیم قرآنی توجه می‌کنند.

سامری در ادامه به فعالیت چندجانبه فعالان قرآنی در مصر اشاره کرد و بیان داشت: بیشتر قاریان و حافظان قرآنی مصر در بحث مفاهیم نیز خبره هستند و این موضوع باید در بین حافظان قرآنی کشور نیز تسریع پیدا کند.

انتهای پیام/86004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول