اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

اساسنامه شرکت هواپیمایی خدمات شهرداری قزوین تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: تغییر اساسنامه و آئین‌نامه شرکت هواپیمایی خدمات ویژه شهرداری قزوین در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت.

اساسنامه شرکت هواپیمایی خدمات شهرداری قزوین تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی در مجمع عمومی عادی شرکت هواپیمایی خدمات ویژه شهرداری قزوین که با چهار دستور کار تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به نگرش بخش خصوصی برای پویایی و ایجاد توازن درآمد، هزینه‌ها و تولید منابع پایدار برای اهداف جدید شرکت هواپیمایی خدمات ویژه نیاز است که اساسنامه این شرکت تغییر کند.

وی با بیان اینکه اساسنامه قبلی این شرکت در سال 59 با دیدگاه دولتی تنظیم و تصویب شده بود و اکنون باید این اساسنامه با نگرش بخش خصوصی تغییر کند، افزود: اساسنامه این شرکت با نگاه بخش خصوصی و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان این حوزه در راستای تحقق افزایش اهداف و مأموریت‌ها اصلاح می‌شود.

گفتنی است، در این جلسه تغییرات در اساسنامه و آئین‌نامه مربوطه، اصلاح ساختار و ساماندهی نیروی انسانی، مجوز فروش اقلام مازاد و تصویب بودجه سال 92 در دستور کار قرار داشت که مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول