اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع

خبرگزاری فارس: نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها، به همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها امروز و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان، دانشجویان و پژوهشگرانی از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

در این همایش افزون بر 710 مقاله در زمینه بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها ارائه شد که از این تعداد حدود 300 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این همایش اظهار کرد: برگزاری نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها، افتخاری بزرگ برای مجموعه دانشگاه آزاد و این شهرستان است.

آرمین محمودی با تشریح اهداف برگزاری این همایش ملی گفت: افزایش تولید ملی، توسعه و ترویج دانش حسابداری، مدیریت و مهندسی صنایع در سازمان‌های کشور، معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: فراهم سازی زمینه تبادل اطلاعات میان اساتید دانشگاهی، مدیران صنایع و مدیران اجرایی، جذب نظر سیاست‌گزاران عالی و مدیران ارشد دولتی از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش ملی است.

محمودی با تشریح محورهای همایش در رشته‌های حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع یادآور شد: سیستم‌های اطلاعات حسابداری، نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه در رشته حسابداری و افق‌های نوین در مدیریت و چالش‌های فراروی مدیریت در رشته مدیریت و مدیریت پروژه و کیفیت در رشته مهندسی صنایع از جمله محورهای نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها است.

به گزارش فارس، این همایش با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما این شهرستان، دانشگاه آزاد واحد یاسوج و کهگیلویه از امروز به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول