اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون توسعه مدیریت استاندار چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی فارسان آغاز شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از ایام الله دهه فجر بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان فارسان با حضور معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی فارسان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان فارسان پیش ازظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: عزت کنونی انقلاب در جهان مرهون پشتوانه مردمی است و به همین دلیل پاسداشت ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام(ره) بر محبوبیت انقلاب می‌افزاید.

بهروز مردانی‌نژاد با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به نظام راه‌های گوناگونی را به کار گرفته است افزود: دشمن سعی کرده از نشر انقلاب اسلامی جلوگیری و یا شرایط انحرافی در نظام به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در تمام صحنه‌ها نگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بود که توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

مردانی‌نژاد با اشاره به طرح‌های قابل بهره‌برداری در این شهرستان بیان داشت: بهره‌برداری از دو کارگاه تولید قارچ خوراکی، سه طرح آبیاری قطره‌ای‌‌‌، آسفالت محور «ده چشمه»، طرح هادی روستای «ده چشمه»، طرح هادی روستای چوبین از جمله طرح‌های عمرانی این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فارسان همچنین با اشاره به میزان اعتبار تخصیص داده شده برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت: افزون بر یک میلیارد تومان اعتبار به‌منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: طرح‌های هادی روستایی که در بر دارنده بهسازی فضای فیزیکی و عمومی روستاهاست شامل جدول‌بندی، آسفالت است که با اجرای این طرح‌ها فضای روستا شرایط زندگی را برای روستائیان هموارتر خواهد کرد.

مردانی‌نژاد افزود: امروز همچنین سه طرح آبیاری قطره‌ای در سه نقطه شهرستان در روستاهای کوران، شهر چلیچه و شهر فارسان بهره‌برداری می‎شود.

این مسئول از افتتاحیه نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی استان در این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره عروسک‌های بومی و محلی استان با آماده‌سازی بیش از 70 عروسک بومی از سراسر استان امروز در فارسان گشایش می‎یابد.

وی خاطرنشان کرد: هر عروسک نماد یک نوع فرهنگ و پوشش از سراسر استان غنی چهارمحال و بختیاری است.

مراسم افتتاح از طرح‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی شهرستان فارسان امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار فارسان، شهرداری‌ها و روسای شوراهای شهرستان فارسان آغاز شد.

انتهای پیام/68006/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول