اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دوره آزمون قرآن و عترت صورت گرفت

رقابت 44 فعال قرآنی کارکنان دانشگاه آزاد تویسرکان

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآن و عترت دانشگاه آزاد تویسرکان گفت: در سومین دوره آزمون قرآن و عترت، 44 فعال قرآنی از کارکنان دانشگاه آزاد واحد تویسرکان باهم به رقابت پرداختند.

رقابت 44 فعال قرآنی کارکنان دانشگاه آزاد تویسرکان

معصومه فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان با اشاره به اینکه این برنامه سومین دوره آزمون تئوری قرآن و عترت دانشگاه است، اظهار داشت: این مسابقه نماز، زندگی پیامبر(ص)، احکام برای خواهران و برادارن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی انسان از محتوای غنی کتاب آسمانی قرآن در زندگی فردی و اجتماعی موفق‌تر است، گفت: قرآن و عترت دو یادگار بسیار ارزشمند پیامبر اکرم(ص) برای مسلمانان است که بهره‌مندی از آنها جوامع بشری از هرگونه نابسامانی رهایی خواهد یافت.

کارشناس قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از رقابت 44 نفر خواهر و برادر از کارکنان دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در این آزمون خبر داد و ابراز داشت: ضمن تجلیل از نفرات برتر نخست تا سوم این دوره با اهدای جوایز، افراد حائز رتبه‌های برتر به مرحله دوم مسابقات قرآن و عترت منطقه پنج معرفی خواهند شد.

وی  از صدور گواهی هشت ساعت کارگاه آموزش ضمن خدمت برای افراد شرکت‌کنندگان در سومین مسابقه قرآنی خبر داد و اذعان کرد: فعالان قرآنی شرکت‌کننده در این رقابت که 50 درصد امتیاز از مجموع کل را اخذ کنند، گواهی 16 ساعت کار برای آنها صادر می‌شود.

فضلی با بیان اینکه آنچه امروز می‌تواند در همه عرصه‌ها یاری کند، تمسک به کتاب خداوند «قرآن مجید» است، اضافه کرد: نهادینه شدن احکام الهی در خانواده و جامعه به ویژه در عصر کنونی امری لازم و ضروری است، چراکه سلامت روح انسان بیش از هر چیزی در دستیابی به اهداف و آرمان‌ها بیشترین نقش را دارد.

وی قرآن کتاب خداوند را انسان‌ساز خواند و افزود: ‌تمسک به قرآن انسان را از بن‌بست‌ها و جریان روزمره زندگی و مشکلاتی سخت و پیچیده دور می‌کند و سعادت دنیوی و اخروی آدمی را تضمین خواهد کرد.

کارشناس قرأن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در پایان هدف اصلی از برگزاری مسابقات قرآنی را انس هرچه بیشتر با کلام‌الله مجید عنوان و تأکید کرد: امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای قرآن و اهل بیت(ع) بوده و باشیم و بتوانیم با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در راه اعتلای بیشتر کشور گام برداریم.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول