اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

30 درصد از درآمد دانشگاه رودهن باید خارج از محل شهریه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: باید تا سال 95 حداقل 30 درصد از منابع درآمدی این دانشگاه خارج از محل شهریه باشد.

30 درصد از درآمد دانشگاه رودهن باید خارج از محل شهریه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا ایرانبخش صبح امروز در نشستی با حضور رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی شرق استان تهران، عبادی معاون پژوهشی این دانشگاه و سایر مسئولان، تفاهم‏نامه همکاری بین نیروی انتظامی شرق استان تهران با دانشگاه آزاد اسلامی رودهن را به امضا رساند.

وی در این جلسه ایام مبارک هفته وحدت و سی و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به حاضران در جلسه تبریک گفت.

ایرانبخش گفت: نخستین کاری که باید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دنبال کنیم، افزایش سطح فرهنگی این دانشگاه بوده که جزو‌ منویات رهبر معظم انقلاب و در واقع جزو مطالبات ایشان از دانشگاه‏ها به ویژه اساتید است.

ایرانبخش گفت: موضوعی که در حال حاضر پیش رو داریم، در زمینه انعقاد تفاهم‏نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با نیروی انتظامی شرق استان تهران است.

وی ادامه داد: این همکاری در راستای اهداف سند چشم‏انداز و سیاست‏های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه سلامت و توسعه علمی، ارتباط، تعامل و همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی با سازمان‏های اجرایی که می‏توانند به ارتقای کمی و کیفی و هدف‏گذاری کمک کنند، صورت می‏گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‏نامه استفاده از همه ظرفیت‏ها و به‏کارگیری توانایی‏های علمی و توسعه همکاری‏های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در راستای ارتقا، استمرار و ارتباط سازمان یافته و برگزاری دوره‏ها و کارگاه‏های آموزشی و تخصصی است.

ایرانبخش اضافه کرد: اساتید باید بدانند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و نیروی انتظامی وارد بحث‏های کلان می‏شوند و عملاً استمرار، پیگیری و اجرای تمام مفاد این تفاهم‏نامه به دست اساتید است.

وی بیان کرد: در این تفاهم‏نامه، برگزاری دوره‏ها، کارگاه‏ها و همایش‏های بین‏المللی و ملی مشترک طبق ضوابط، چاپ و انتشار کتاب و مجلات مشترک، جزوات آموزشی، طراحی پژوهش‏های ملی، تبادل توان علمی دانشگاه و نیروی انتظامی شرق استان تهران و در اختیار گذاشتن تجهیزات و آزمایشگاه‏ها و فضای فیزیکی گنجانده شده است.

ایرانبخش حمایت از تجاری‏سازی و فناوری‏های جدید، همکاری مشترک در برگزاری نشست‏های تخصصی، همکاری در زمینه اطلاع‏رسانی موضوعات علمی و پژوهشی و طراحی و اجرای طرح‏های کاربردی مشترک، حمایت از پژوهشگران و پایان‏نامه‏های کارشناسی‏ارشد و دکتری، فراهم کردن فضای استفاده از مجموعه تجهیزات و کتابخانه‏ها، انجام تألیفات، ترجمه متون مورد توافق و ترجمه کتب تخصصی توسط اساتید را از دیگر موارد گنجانده شده در این تفاهم‏نامه دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن عنوان کرد: این دانشگاه جزو چهار دانشگاه برتر در هفته پژوهش بوده است.

ایرانبخش افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به خاطر برخورداری از مجموعه تیم مدیریتی و اساتید خوب و مجرب، یک دانشگاه مطرح است.

وی تصریح کرد: ما باید هم به خاطر خودمان، هم به خاطر آینده کشورمان و هم به خاطر مجموعه مطالباتی که مقام معظم رهبری از ما دارند، پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.

در این جلسه معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، حجت‏الاسلام سراج رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رودهن، معاونان این دانشگاه، رئیس مرکز بومهن، روسای دانشکده‏ها و اساتید حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول