اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه خبر داد

کسب مقام نخست مجله «اینترنشنال نانولتر کرمانشاه» در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: مجله اینترنشنال نانولتر دانشگاه آزاد کرمانشاه در سطح دانشگاه‌های کشور رتبه نخست را به‌دست آورد.

کسب مقام نخست مجله «اینترنشنال نانولتر کرمانشاه» در کشور

کیوان قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تصریح کرد: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کشور، مجله International Nano Letters دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را برترین مجله حوزه نانو کشور در بین تمامی دانشگاه‌ها معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه طی ایمیل ارسال شده از سوی کارگروه حمایت تشویقی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو جمهوری اسلامی ایران به عاطفه قادری، مدیر داخلی مجله International Nano Letters عنوان شده که این مجله در ارزیابی انجام شده رتبه نخست کشور را احراز کرده است، خاطرنشان کرد: مجله حایز با 89 امتیاز رتبه دوم را کسب کرده که بیش از 43 ممیز پنج دهم امتیاز با مجله واحد کرمانشاه فاصله دارد و این حاکی از جایگاه علمی International Nano Letters است.

گفتنی است، تاکنون سه شماره از نشریه International Nano Letters  به چاپ رسیده، که سومین شماره آن توسط پایگاه معتبر علمی اشپرینگر نمایه شده است و در آینده نزدیک این نشریه به عنوان یک نشریه ISI معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک سایت مجله http://www.inl-journal.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول