اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

اقدامات بسیج باید مستندسازی شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: اقدامات و نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‎های مختلف خدمت‎رسانی به مردم و نظام اسلامی باید مستندسازی شود.

اقدامات بسیج باید مستندسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخت‎سرایی صبح امروز در نخستین گردهمایی حلقه‎های شجره طیبه صالحین استانداری گلستان اظهار داشت: غفلت و بی‎توجهی به درج خدمات و کارهای انجام گرفته بسیج پذیرفتنی نیست و باید این همه تلاش و خدمت‎رسانی به جامعه عرضه شود.

وی با اشاره به گذشت 34 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این انقلاب نشان داد که آرمان‎های بزرگ هر ملت نیازمند حرکت‎ها و تلاش‎های بزرگی است که به آرزوهای بزرگ جامه عمل بپوشاند.

اهداف انقلاب اسلامی فراتر از جنگ‎ها و فشارهای محتمل اقتصادی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان بیان داشت: طی این سال‎ها ایمان و باور به اهداف انقلاب در وجود تک‎تک ملت ایران، علاوه بر نیل به موفقیت‎های بی‎شمار در عرصه‎های علمی، نظامی و سیاسی مانع از یورش دشمن به این سرزمین شده است.

رئیس شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی استانداری گلستان تصریح کرد: اهداف انقلاب اسلامی فراتر از جنگ‎ها و فشارهای محتمل اقتصادی است و تا زورگویی و سلطه در جهان جریان دارد این انقلاب و مبارزه حق علیه باطل جریان خواهد داشت.

سوخت‎سرایی بسیج را عصاره ملت ایران برشمرد و ابراز داشت: این بسیج و احساس وظیفه است که شهید چمران را به عنوان یک دانشمند بزرگ فیزیک به عرصه جهاد می‎کشاند و رهبر آن کودکی 13 ساله است که در مسیر دفاع از اسلام و سرزمینش آگاهانه جان خود را به شهد شیرین شهادت می‎سپارد.

بسیج دشمنان نظام را در اوهام تصرف این سرزمین ناکام گذاشت

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان یادآور شد: ‌اکنون نیز منبعث از حرکت‎های اسلامی و آزادیخواهانه ملت ایران، ملت‎های مظلوم منطقه به جنبش در آمدند و در پی ‎آن هستند تا کشورهای خود را از استبداد و دیکتاتوری رها سازند.

سوخت‎سرایی با اشاره به نقش بسیج در پایداری نظام و انقلاب اسلامی گفت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر همرزمانش با پیروی از امام و مرشد خود دشمنان طمع‌‌کار نظام را در اوهام تصرف این سرزمین ناکام گذاشت.

این مسئول با اشاره به موضوع حلقه‎های شجره طیبه صالحین گفت: بصیرت‎افزایی، آگاهی‎بخشی، ترویج و گسترش ارزش‎ها و اعتقادهای دینی در ابعاد مختلف اخلاقی، سیاسی و اجتماعی از مهم‌ترین برنامه حلقه‎های شجره طیبه صالحین به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این طرح با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا می‎شود و مهم‌ترین محورهای آن بیان اصول، مبانی دینی و اخلاقی، احکام اسلامی، موضوع‎های قرآنی، سخنان رهبری، قرائت وصیت‌نامه شهدا و پاسخ به شبهات است.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول