اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

راهپیمایی 22 بهمن مهر تأیید مردمی بودن نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان استکبار و مهر تأیید دیگری بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن مهر تأیید مردمی بودن نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی شکوهمند قیام مردم ایران بر رژیم ظلم و ستم شاهنشاهی، جلوه و مظهر تحقق وعده‌های الهی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌های دنیا افزود: مردمی بودن، داشتن مشروعیت، عدم وابستگی به قدرت‌های استکباری، تکیه بر اجرای احکام اسلامی در جامعه و حمایت از محرومان و مستضعفان از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان دهه فجر را یادآور خاطرات و ارزش‌های اصیل عنوان کرد و گفت: این دستاوردها و ارزش‌ها هر روز تجلی بیشتری می‌یابد و همه وظیفه دارند، قدردان امام راحل و شهدا باشند.

منظری‌توکلی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، بیان کرد: پافشاری نظام اسلامی بر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی به مدد پایداری و استقامت ملت ایران، عامل بروز موج بیداری اسلامی در دنیا شده و بر عظمت این انقلاب به عنوان الگوی سایر کشورها افزوده است.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی آحاد مردم جامعه از مواضع نظام است و حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان استکبار و مهر تأیید دیگری بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

همچنین حجت‌الاسلام علی حسینی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این نشست با اشاره ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامى در همه‏ ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى، اقتصادى و فرهنگى اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم کرده است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) افزود: این اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن و سنت بوده که عمدتاً در کلام امام خمینى (ره) و شعارهاى مردم متجلى شده‏اند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول