اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 و 20 بهمن ماه امسال

جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: 19 و 20 بهمن ماه امسال نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی اساتید بسیجی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی اصفهان برگزار می‌شود

بیژن شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در راستای تقویت اساتید موجود در سازمان بسیج اساتید اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های اجرایی این سازمان در راستای تقویت مبانی اساتید بسیجی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و با گذشت 34 سال از عمر انقلاب اراده ملت ایران و به ویژه قشر بسیجی کشور در راستای گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر و تقویت باور‌های انقلابی مردم محکم‌تر شده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تصریح کرد: 19 و 20 بهمن ماه امسال نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی اساتید بسیجی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر امسال برای این اساتید برگزار می‌شود، ادامه داد: حدود 450 نفر از اساتید بسیجی استان اصفهان در این جشنواره فرهنگی، ورزشی شرکت می‌کنند.

شمس با بیان اینکه این افراد در قالب 49 تیم ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، پینگ پنگ و دوومیدانی در این جشنواره حضور دارند، تأکید کرد: این اساتید در رشته دوومیدانی در دو محور 100 متر و 400 متر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره در روز 19 بهمن ماه امسال با حضور شرکت‌کنندگان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار می‌شود، افزود: این همایش برای نخستین بار در سطح کشور و در استان برگزار می‌شود و ایجاد روحیه نشاط و امید در میان اساتید بسیجی استان از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول