اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

ورزشکاران رودهنی در 11 رشته با هم رقابت می‏کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از رقابت ورزشکاران رودهنی در جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

ورزشکاران رودهنی در 11 رشته با هم رقابت می‏کنند

بهرام صالح‏نیا در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام‏الله دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد.

وی اضافه کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی با موافقت هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سالن تربیت بدنی این دانشگاه برگزار می‏شود که مسئولیت اجرای آن بر عهده اداره تربیت بدنی این واحد دانشگاهی قرار دارد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: در این دوره از مسابقات، ورزشکاران در 11 رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

امید است که این جشنواره فرهنگی ورزشی در هر سال نسبت به سال گذشته با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار شود.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به رشته‏های ورزشی این جشنواره فرهنگی ورزشی، ادامه داد: این رقابت‏ها در دو بخش برای بانوان و مردان برگزار می‏شود.

صالح‏نیا رشته‏هایی همچون آمادگی جسمانی، دارت، طناب‏کشی، دوی امدادی و بدمینتون را از جمله رشته‏هایی دانست که بانوان در آن به رقابت می‏پردازند. همچنین پینگ‏پنگ، طناب‏کشی، آمادگی جسمانی، دارت و کشتی از رشته‏هایی است که مردان در آن شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: همچنین بانوان و مردان به طور مشترک می‏توانند در رشته شطرنج شرکت کنند.

انتهای پیام/67008/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول