اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه خبر داد

اختصاص یک‌میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی زیرکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار زیرکوه از اختصاص یک‌میلیارد و 845 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان خبر داد.

اختصاص یک‌میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان زیرکوه بر جذب تسهیلات مشاغل خانگی تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اشتغال و رفع معضل بیکاری از دغدغه‌های مسئولان نظام است بر پیگیری جذب اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار زیرکوه با اشاره به ابلاغ مبلغ یک‌‌ میلیارد و 845 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان گفت: این اعتبارات به بانک‌های ملی، صادرات و کشاورزی در این شهرستان ابلاغ شده است.

فلاحتی ادامه داد: همچنین باید با کمک و معرفی دستگاه‌های پشتیبان همچون فنی و حرفه‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق مهر امام رضا(ع) جذب و موجبات ایجاد اشتغال را به وجود آوریم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از بانک‌ها اعلام می‌کنند که اعتبارات مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل استان به ما ابلاغ نشده، افزود: اینگونه اقدامات سرگردانی و نارضایتی مردم را به دنبال داشته و دارد.

                                        

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه معرفی‌ شدگان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در زیر مجموعه بخش کشاورزی و دامی می‌توانند از تسهیلات کارگروه بخش کشاورزی بهره‌مند شوند، از مسئولان مربوطه خواست نسبت به معرفی افراد به کارگروه بخش کشاورزی اقدام کنند.

در این جلسه که سامانه رصد اشتغال مربوط به شهرستان‌های قاینات و زیرکوه بررسی شد بر تفکیک سامانه رصد شهرستان زیرکوه از شهرستان قاینات تاکید و مقرر شد به منظور پیگیری اشتغال تعهد شده این شهرستان ضمن ایجاد نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به ایجاد سامانه رصد اشتغال شهرستان زیرکوه اقدام شود.

انتهای پیام/69008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول