اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص ‌625 میلیارد ریال برای بنگاه‌های زودبازده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از اختصاص 625 میلیارد و 484 میلیون ریال به بنگاه‌های زودبازده خبرداد و گفت: 98 درصد اعتبارات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

اختصاص ‌625 میلیارد ریال برای بنگاه‌های زودبازده آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بنگاه‌های زودبازده یکی از ظرفیت‌های ارزشمند دولت نهم و دهم برای اشتغالزایی است.

وی با اشاره به حمایت ویژه دولت از اشتغال و کارآفرینی گفت: در این دولت اقدامات زیادی در حوزه اشتغال و تعاون صورت گرفته است که این امر نشان‌دهنده توجه خاص دولت به بخش اشتغال و تعاون است.

فاتح اظهار داشت: از اول سال 91 تاکنون 625 میلیارد و 484 میلیون ریال و با اشتغالزایی 905 نفر برای بنگاه‌های زودبازده اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در ادامه از تصویب 30 طرح در قالب بنگاه‌های زودبازده خبرداد و گفت: 30 طرح با اعتبار 154 میلیارد و 360 میلیون ریال و با اشتغالزایی 817 نفر به تصویب کارگروه استان رسید.

فاتح در ادامه به طرح‌های معرفی شده استان به صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: تاکنون 116 طرح با مبلغ بیش از 651 میلیون دلار برای دریافت تسهیلات ارزی و 707 طرح با مبلغ بیش از 24 هزار میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات ریالی به صندوق توسعه ملی معرفی شده است.

وی، از پرداخت 98 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی خبرداد و گفت: کل اعتبار سال گذشته 976 میلیارد و 924 میلیون ریال است که 953 میلیارد و 124 میلیون ریال که 98 درصد کل اعتبار را شامل می‌شود، پرداخت شده است. 

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول