اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی همدان خبر داد

صدور 662 مجوز طرح مشاغل خانگی برای هنرمندان صنایع دستی همدان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از صدور 662 مجوز طرح‌های مشاغل خانگی هنرمندان صنایع دستی همدان خبر داد.

صدور 662 مجوز طرح مشاغل خانگی برای هنرمندان صنایع دستی همدان

بهجت عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشاغل خانگی هنرمندان صنایع دستی اظهار کرد: هنرمندان با دریافت مجوز می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: هنرمندان صنایع دستی که متقاضی دریافت مجوز مشاغل خانگی هستند، ابتدا برای تشکیل پرونده باید به معاونت صنایع دستی مراجعه کنند.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 662 مجوز مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی صادر شده است، افزود: از این تعداد مجوز صادر شده، 249 مورد در شهرستان همدان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ملایر 150 مجوز، در بهار و کبودراهنگ هر کدام 75 مجوز، در تویسرکان 47 مجوز و در شهرستان فامنین 42 مجوز مشاغل خانگی صنایع دستی صادر شده است.

عباسی اضافه کرد: شهرستان اسدآباد با 10 مجوز، رزن با هشت مجوز و نهاوند با پنج مجوز، رتبه‌های بعدی صدور مجوز اشتغال خانگی را در زمینه صنایع دستی کسب کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با صدور مجوز مشاغل خانگی موجب اشتغالزایی در بخش خانگی شده است که این امر در درآمدزایی بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/89003/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول