اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی در بشرویه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مشاغل خانگی در بشرویه گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی در بشرویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری بشرویه ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه مشاغل خانگی در بشرویه اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی ایجاد اشتغال توجه و عملی ساختن مشاغل خانگی است و دولت نیز با تقویت کسب و کارهای خانگی و ارائه تسهیلات برای حمایت از مشاغل خانگی سرمایه‌گذاری بسیاری در این زمینه انجام داده است. 

نرگس رضوانی ادامه داد: سال گذشته این نمایشگاه برای نخستین بار با 20 غرفه برپا شد و طی مدت برگزاری نمایشگاه مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی ظرفیت‌های کسب و کارهای خانگی در بین بانوان، تشویق افراد برای حضور فعال در فعالیت‌های اقتصادی و مشارکت در قالب تشکیل تعاونی عنوان کرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری بشرویه افزود: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مشاغل خانگی امسال 22 غرفه شامل ادارات و نهادهای شهرستان بشرویه به ویژه دستگاه‌های دخیل در بحث مشاغل خانگی و تعاونی‌های بانوان حضور دارند.

رضوانی اضافه کرد: بانوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه آثار، توانمندی‌ها و تولیدات خود را در حوزه هنر، صنایع دستی، محصولات غذایی خانگی، پوشاک و صنایع بسته‌بندی خانگی ارائه می‌دهند.

وی شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یاس، ستاره تابان، زیبا پوشان و شرکت تعاونی تولیدی پوشاک قوی سیاه بشرویه، محصولات محلی و صنایع دستی شرکت تعاونی زنان ارسک، توانمندی‌های مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای و غرفه عرضه محصولات گیاهی آلوئه‌ورا را از جمله غرفه‌های این نمایشگاه برشمرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری بشرویه متذکر شد: همچنین غرفه گالری لذت نقاشی، غرفه برکت (عرضه کلوچه و شیرینی‌جات محلی)، عرضه محصولات فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی، غرفه گریم کودکان، توانمندی‌های دانش‌آموزان، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بسیج جامعه زنان، رابطان بهداشتی، محصولات خانگی ناهید، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و کانون فرهنگی و تربیتی کوثر در این نمایشگاه شرکت دارند.

رضوانی اعلام کرد: این نمایشگاه در ایام دهه فجر (14 تا 21 بهمن‌ماه) همه روزه صبح و بعد از ظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول