اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان‌رضوی خبر داد

معرفی 1700 صنعتگر صنایع دستی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان‌رضوی گفت: بیش از هزار و 700 صنعتگر صنایع دستی از ابتدای امسال تاکنون برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شد‌ند.

معرفی 1700 صنعتگر صنایع دستی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی ، حسین خواجه بیدختی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از 3 هزار و 400 نفر از متقاضیان تسهیلات در سطح استان مجوز مشاغل خانگی صادر شده که نیمی از این افراد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: مشاغل خانگی به آن دسته از فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب طرح کسب و کار انجام می‌شود و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه در بازار می‌شود.

 

این مسئول افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار پرونده متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی بررسی شده که از این تعداد پرونده 3 هزار و 400 واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

بیدختی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال تا‌کنون هزار و 94 مجوز فعالیت برای کار‌گاه‌های صنایع دستی سطح استان صادر شده است.

انتهای پیام/70022/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول