اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

نباید به تفرقه دامن زد/ دشمن از وحدت داخلی عصبانی است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: شایسته نیست که عده‌ای بخواهند در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تفرقه‌ها و دودستگی‌ها دامن بزنند و یا بخواهند کشور را با چالشی اساسی روبرو کنند.

نباید به تفرقه دامن زد/ دشمن از وحدت داخلی عصبانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علیرضا زاکانی در نشست صبح امروز خود با جمعی از گروه‌های اصولگرا در اردبیل اظهار داشت: عده‌ای سعی می‌کنند جمهوری اسلامی ایران را با هزینه‌های سنگین روبرو کنند و با وارد کردن شوک‌های روانی و برخی تنش‌های نابجا ملت ایران را در مسیر آرمانی خود به دست‌انداز بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان این است که با ایجاد تفرقه جدی بین گروه‌های سیاسی، احزاب و حتی فرقه‌ها فتنه‌های قدیمی خود را احیا کند که همیشه روباه مکار انگلیس خائن از آن بهره برده و کشور را به چالش کشانده است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس ترس استکبار جهانی را از روبرو شدن مستقیم با جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و گفت:‌ تمام تلاش دشمن معطوف به ایجاد همبستگی بین ضد انقلاب با هر نام و رسم و نشانی است تا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامات خبیث خود را سازماندهی کند.

زاکانی بیان داشت: ما در یک شرایط حساس و به فرموده مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار داریم و نباید با برخی تنش‌ها به دست دشمنان بهانه‌ای بدهیم و یا بخواهیم آنها را امیدوار برای ایجاد فتنه جدید کنیم.

وی با یادآوری اینکه جریان نفوذی چیزی کمتر از جریان فتنه ندارد، تصریح کرد:‌ عوامل فتنه به شدت امیدوار شدند تا بار دیگر علیه نظام خط و نشان بکشند و فکر می‌کنند اصولگرایان از آن دوران دچار مشکل هستند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه انتخابات زمزمه‌هایی از گروه‌های تند‌روی اصلاح‌طلب به گوش می‌رسد که با عناوین و اشکال مختلف سعی دارند در خط نفوذ دشمن حرکت کنند و بهانه‌ای به دست نظام استکبار بدهند تا شاید این ملت را دچار برخی مشکلات و تنش‌ها کنند.

زاکانی یادآور شد: ملت ایران در 22 بهمن و انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شوراها با تکیه بر نقطه مشترکات و وحدت و همدلی بار دیگر سناریوی فتنه‌گران داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده و با وحدت و همدلی قدرت فانی استکبار را می‌شکنند.

وی تنها رمز بقا و ادامه حرکت جمهوری اسلامی ایران را حرکت حول محور ولایت با اتحاد و وفاق قلبی توصیف کرد و گفت: امروز دشمن به این حقیقت پی برده است که نمی‌تواند مردم را از حاکمیت جدا کند و بین مسئولان اختلاف بیندازد که برخی مشکلات پیش آمده نیز با سعه صدر بیشتر قابل برطرف شدن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود جریان اصولگرا را جریان متعهد به آرمان‌های انقلاب و مخلص برشمرد و اذعان داشت: قطعاً در انتخابات آینده مردم وفادار ایران بار دیگر اقبال خوبی را به نیروهای وفادار اصولگرا خواهند داشت.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول