اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

تفرقه بوی فتنه می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: هر کجا بوی تفرقه باشد، مطمئنا فتنه وجود دارد، دشمن برنامه‌ریزی کرده، لذا ملت هوشیار و بابصیرت ما در راهپیمایی 22 بهمن و در مناسبت‌های دیگر این خیال دشمن را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

تفرقه بوی فتنه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی مایوس از همه توطئه‌ها شده و به گونه‌ای قصد دارند در رابطه با اختلاف و تفرقه‌ها کار بیشتری انجام دهند.

وی بیان داشت: این توطئه‌ حساب شده در فتنه سال 88 مشخص بود و اکنون روی انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها بر تفرقه‌افکنی و اختلاف تاکید دارند.

حسینی افزود: هر کجا بوی تفرقه باشد، مطمئنا فتنه وجود دارد، دشمن برنامه‌ریزی کرده، لذا ملت هوشیار و بابصیرت ما در راهپیمایی 22 بهمن و در مناسبت‌های دیگر این خیال دشمن را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برکات انقلاب اسلامی ایران هر روز جلوه بیشتری را در جهان به خود می‌گیرد و هیچ قدرتی نتوانست مقابل موج‌های مردمی علیه طاغوت‌های منطقه را بگیرد، لذا موج دشمنی به دلیل ظلم‌ستیزی انقلاب است.

حسینی با تبریک ایام‌الله دهه فجر توکل امام راحل را از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان دانست و ابراز داشت: این ویژگی موجب شد که خداوند تمام موانع را رفع و قلب ملت ایران را به امام معطوف کند.

امام جمعه سیرجان گفت: اکنون این نظام با مردمی دل‌داده به رهبری در مقابل بدخواهان می‌ایستد و مقاومت می‌کند، ‌این مقاومت‌ها و همدلی‌ها ما را به اوج قله پیشرفت، ترقی و استقلال رسانده تا جایی که خود اعتراف کردند رابطه با ایران اسلامی مناسبت‌‌تر است.

وی درماندگی دشمنان را پیروزی نظام اسلامی در مقابل همه مستکبران عالم دانست و افزود: غفلت آسیب دشمن‌شناسی و بصیرت کلید مقابله با توطئه‌های دشمن است.

حسینی ابراز داشت: کشورهایی مانند مصر، سوریه و افغانستان با نبود ولایت به دام اختلاف و بدبختی ملت‌های خود افتادند که نفع آن نیز نصیب آمریکا و صهیونیست می‌شود.

وی بر حضور مردم در جشن‌های انقلاب و افتتاح طرح‌ها و توجه به خدمات دولت دعوت کرد و کشور ایران را تنها نظامی دانست که ملت و دولت به صورت یک دل و هماهنگ در عمران و آبادانی کشور پرداختند.

انتهای پیام/80015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول