اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مولوی جان‌ محمد نارویی:

دشمن با ایجاد تفرقه درصدد انحراف افکار مسلمانان از فلسطین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه می‌خواهند افکار مسلمانان را از فلسطین منحرف کنند.

دشمن با ایجاد تفرقه درصدد انحراف افکار مسلمانان از فلسطین است

مولوی جان‌ محمد نارویی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان با تبریک میلاد پیامبر نور و رحمت و هفته وحدت اظهار داشت: 12 تا 17 ربیع‌الاول میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) است که موجب وحدت همه امت اسلامی می‌شود و این افتخاری برای کل جهان بشریت است.

وی افزود: در این برهه از زمان و با توجه به بیداری اسلامی که در خاورمیانه به وجود آمده است امیدواریم سبب شود کشورهای عربی، کل امت و جهان اسلام متحدتر شوند و با هم وحدت، اتفاق و همدلی بیشتری داشته باشند زیرا دشمنان اسلام در کمین هستند که بین مسلمانان به هر طریق ممکن اختلاف انداخته و چندگانگی حاکم کرده و نقشه شوم خود را پیاده کنند.

امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد ادامه داد: بنابراین بر همه فرض است اعم از شیعه و سنی که با آسیب‌شناسی و دشمن‌شناسی دقیق و با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مراقبت کنند تا انقلاب‌های انجام شده با نقشه‌های استکباری بدخواهان اسلام به بیراهه نرود.

مولوی نارویی بیان کرد: اکنون نقشه دشمن برای نفوذ به امت اسلامی مدرن‌تر شده و آنان از شکاف‌های ایجاد شده حداکثر استفاده را برای اختلاف‌افکنی و چند دسته‌گی بین مسلمانان بهره برده و اینها همه برگرفته از نقشه‌های شوم استکبار و در رأس آن آمریکا و انگلیس است.

وی تصریح کرد: دشمنان برای منحرف کردن اذهان مسلمانان و جهان اسلام از مسئله فلسطین به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند تا اسرائیل را از منجلاب فرورفته نجات دهند و این هوشیاری مسلمانان را طلب می‌کند.

امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد گفت: مسئله فلسطین مورد توافق همه مسلمانان جهان است و این مهم همواره باید به عنوان اصل اتحاد جهان اسلام مدنظر قرار گیرد.

مولوی نارویی افزود: بهم ریخته‌گی اوضاع خاورمیانه و آشوب در این منطقه استراتژیک یکی از اهداف شوم کافران برای به یغما بردن ثروت‌های منطقه به‌ویژه نفت است و آنها با اختلاف‌افکنی و شائبه هراس بین مسلمانان از یکدیگر بازار تسلیحاتی خود را در منطقه رونق بخشیده‌اند.

وی بیان داشت: مردم مرزنشین استان سیستان و بلوچستان امروز به نماد وحدت در کشور تبدیل شده‌اند چه بسا خودفروخته‌گانی در برهه‌ای از زمان در صدد برهم زدن آرامش منطقه بوده‌اند اما شیعه و سنی آگاه‌تر از همیشه راه را بر آنان بستند.

مولوی نارویی ادامه داد: دشمن راه طمع خود را از منطقه سیستان و بلوچستان برای نفوذ و شکاف بسته می‌بیند و باید هوشیار بود افرادی که در صدد رخنه در این مناطق هستند نه دوست شیعه‌اند و نه سنی بلکه خودفروخته دشمن هستند.

امام جمعه اهل سنت نصرت‌آباد گفت: در این راستا باید علما، معتمدین، مسئولان، ریش‌سفیدان و اقشار مختلف مردم همواره وحدت خود را حفظ و با فصل‌الخطاب قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب، خود را در مقابل توطئه‌های استکبار مصون بدارند.

انتهای پیام/75001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول