اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایجادکنندگان تفرقه مزدوران دشمن هستند/ همگی زیر چتر ولایت جمع شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هر موضوع و بحثی که باعث ایجاد تفرقه در جامعه شود، مزدور دشمن است.

ایجادکنندگان تفرقه مزدوران دشمن هستند/ همگی زیر چتر ولایت جمع شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع بسیجیان استان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: اختلاف و تفرقه، آب به آسیاب دشمن ریختن است لذا بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم.

وی بر وحدت حول محور ولایت تاکید و تصریح کرد: وحدت با سلطنت‎طلب‎ها، مارکسیست‎ها طرفداران نهضت آزادی و اصحاب فتنه، همراهی با انقلاب نیست بلکه وحدت باید بر مبنای نظام و دستاوردهای انقلاب باشد.

وحدت حول محور ولایت راه را برای پیشرفت و پیروزی‎های بزرگ هموار می‎کند

استاندار گلستان افزود: برخی از رجال در کشور جاهایی که به نفع‎شان است تابع ولایت هستند و در جایی که به نفع‎شان نیست سکوت می‎کنند که نباید این طور باشد چه بسا اینکه به نفع‎مان باشد یا نباشد باید همواره واجب‎الاطاعه مقام معظم رهبری باشیم.

قناعت وحدت با دشمن و مثلث استکباری را نفی کرد و ابراز داشت: وحدت حول محور ولایت و مبانی نظام و انقلاب، راه را برای رسیدن به پیشرفت و پیروزی‎های بزرگ هموار می‎کند.

وی خودباوری را در تداوم و ادامه مسیر انقلاب مهم خواند و عنوان کرد: شعار «ما می‎توانیم» برای نخستین‎بار از سوی امام راحل مطرح شد سپس مقام معظم رهبری به آن پرداخت و دولت نهم و دهم نیز از این شعار بیشترین استفاده را برای خدمت‎رسانی کرده است.

13 سد در گلستان در حال بهره‎برداری است/ فقط یک سد مربوط به قبل از انقلاب است

استاندار گلستان افزود: امام و رهبری با سر دادن ندای ما می‎توانیم نگاه غلط و نادرست خودباختگی که در کشور وجود داشت را به سمت نگاه دینی و ارزشی معطوف کردند.

قناعت با بیان اینکه اتکا کشور به مردم و جوانان است گفت: همه زیر چتر ولایت جمع شده‌اند و کار و تلاش می‎کنند به طوریکه نتیجه این تلاش‎ها به کارهای بزرگی در کشور ختم شده است.

وی با تصریح اینکه 21 سد در استان وجود دارد یادآور شد: پنج سد در دست مطالعه، سه سد احداث و 13 سد در حال بهره‎برداری است که از مجموع این سدها یکی مربوط به قبل از انقلاب بوده و 13 سد در دولت‎های نهم و دهم قابل بهره‎برداری و در دست مطالعه است که این‎‎ها نشان می‎دهد جامعه به سمت رشد و تعالی رهنمون است.

هر اختراع و تولید جدید در نظام اسلامی عامل بازدارنده است

استاندار گلستان؛ داشتن ادبیات انقلابی را در افزایش خدمت‎رسانی و توفیقات در کشور مهم دانست و بیان داشت: زمانی در کشور دستیابی به سلول‎های بنیادی، پرتاب ماهواره در فضا و خیلی از مسائل دیگر به دلیل وجود رگه‎های خودباختگی رژیم طاغوت، مانند جوک و لطیفه قلمداد می‎شد اما اکنون ایران به قدرتی رسیده که کاوشگر پیشگام را به فضا پرتاب می‎کند و یک قدم دیگر به جلو رفته است.

قناعت متذکر شد: ارسال حیات به فضا و تحقیقات زیستی تنها در انحصار پنج کشور دنیاست که این مهم توسط دانشمندان جوان ایرانی شکسته شده و خبرهای خوش دیگری نیز در راه است.

وی با بیان اینکه هر اختراع و تولید جدید در نظام اسلامی عامل بازدارنده است گفت: دشمنان از پیشرفت و ترقی ایران در ترس و هراس هستند و هیچگاه دوست ندارند ایران به قله‎های رفیع علمی، فناوری و ... دست یابد.

امنیت پایدار در کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس و تولیدات داخلی است

استاندار گلستان خودباوری که امام راحل و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و دارند را عامل موفقیت در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت پایداری که اکنون در کشور ایجاد شده به برکت هشت سال دفاع مقدس و به برکت تولیدات داخلی اخیر است.

انتهای پیام/2307/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول