اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

بیان سخنان تفرقه‌انگیز بازی در زمین دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: نیاز اسلامی کشور در مقطع کنونی ایجاد آرامش و وحدت میان مسئولان و مردم بوده و هر سخن و گفتار و کرداری که باعث اختلاف و تفرقه شود بازی کردن در زمین دشمن است.

بیان سخنان تفرقه‌انگیز بازی در زمین دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ملی فناوری فضایی اظهار کرد: در شرایطی که همه‌گونه شرایط تحریم علیه ما وضع شده است و انتظار می‌رود چرخه پیشرفت علمی و اقتصادی کند شود یا از حرکت بایستد، در آستانه روز ملی فناوری فضایی دانشمندان ما دست به اقدام غرورآفرین برای نظام اسلامی در عرصه علمی هوا فضا زدند.

امام جمعه چرام با بیان اینکه در چند روز گذشته ما شاهد پرتاب کاوشگر پیشگام که حامل موجود زنده به فضا بود و این نوید را که در آینده نه چندان دور کشور عزیز ما قادر به فرستادن انسان به فضا خواهد شد بودیم، عنوان کرد: این اقدام در این شرایط حامل پیام مهم برای همه بدخواهان این نظام بود که بدانند هر چه قدر فشار و تحریم‌ها علیه نظام اسلامی شدت یابد، عزم و اراده جوانان این نظام برای برطرف کردن مشکلات و استقلال علمی بیشتر شده و فشارها هرگز نخواهد توانست چرخه حرکت علمی را از حرکت باز دارد.

نیاز اسلامی کشور ما در مقطع کنونی ایجاد آرامش و وحدت میان مسئولان و مردم می‌باشد

وی در ادامه صحبت‌های خود به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اشاره داشت و با بین اینکه در هفته گذشته به مناسبت میلاد پیامبر معظم اسلام، مسئولین نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی دیداری با معظم‌له داشتند، خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه‌ای در این دیدار که با محوریت موضوع وحدت در میان مسلمین و پرهیز از تفرقه و هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمن علیه جهان اسلام برگزار شد سخنان مهمی ایراد داشتند.

این مسئول ادامه داد: ایشان در این دیدار به مهم‌ترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به دنیای اسلام اشاره کردند و اختلاف بین شیعه و سنی را مهم‌ترین دستاویز دشمن دانستند.

حجت‌الاسلام طزری با تأکید بر این مطلب که امروز دشمن با استفاده از همین نیرنگ در صدد تجزیه کشورهای اسلامی می‌باشد تا به این طریق سیطره خود را بر کشورها گسترش دهد، متذکر شد: نیاز اسلامی کشور ما در مقطع کنونی ایجاد آرامش و وحدت میان مسئولان و مردم بوده و هر سخن و گفتار و کرداری که باعث اختلاف و تفرقه شود بازی کردن در زمین دشمن می‌باشد.

خطیب جمعه چرام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستگیری عوامل یک شبکه رسانه‌ای وابسته به استکبار، گفت: در آستانه دهه مبارک فجر سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های رسانه‌ای متصل به اردوگاه رسانه‌ای استکبار شدند.

وی گفت: این شبکه به دلیل چندلایه بودن، گستردگی، بهره‌برداری از ابزار و روش‌های خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دریافت خطوط کاری از عوامل بیگانه، ماه‌ها تحت نظر و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) بودند که در نهایت نیز به دام افتادند.

این مسئول فرهنگی در چرام اذعان داشت: این عملیات به دشمنان فهماند که نظام اسلامی در هیچ شرایطی اجازه نفوذ و توطئه علیه نظام را نخواهند داد.

انتهای پیام/82002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول