اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان:

مسئولان از رفتار تفرقه‌ آمیز پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در گیلان با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه گفت: مسئولان از رفتار تفرقه ‌آمیز پرهیز کرده و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند.

مسئولان از رفتار تفرقه‌ آمیز پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با جمعی از نیروهای مسلح گیلان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از 14 قرن از ظهور اسلام با معماری امام (ره) و پیروی و اطاعت مردم از ایشان به وجود آمد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با شهادت بسیاری از انسان‌ها به ثمر نشسته است و با هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

قربانی انقلاب اسلامی را ارمغان الهی برای ملت ایران توصیف کرد و افزود: امام (ره) امر غیر ممکن را توسط ملت ایران و عنایت پروردگار محقق کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به درس‌های امام (ره) در دوران تبعید در عراق، خاطر نشان کرد: امام (ره) ولایت فقیه را در آن دوران تدریس می‌کردند.

وی به ایجاد موانع دشمن بر سر راه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شرایط برای انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب بسیار سخت بود اما مبارزان مقاومت می‌کردند و از مبارزه، زندان و شکنجه نمی‌ترسیدند.

قربانی با بیان اینکه مبارزان با رهنمودهای امام (ره) حرکت می‌کردند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با فرزندان انقلاب روز ‌به‌ روز در تمام ابعاد رشد و پیشرفت کرده است.

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان، جمهوری اسلامی ایران را اکنون الگو و اسوه برای تمام ملت‌های آزادی‌ خواه جهان خواند و تصریح کرد: پیشرفت‌های نظام اسلامی در هوا فضا، دریا، پزشکی و ... دنیا را متحیر کرده است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که دین ترویج دهنده علم است و دین و علم با هم منافاتی ندارند.

قربانی اضافه کرد: دنیا امروز به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی برده است و دشمنان می‌دانند بدون همکاری با ایران منطقه خاورمیانه، آفریقا و حتی آمریکا را از دست می‌دهند.

امام جمعه رشت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را ارتش الهی نامید و یادآور شد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون مسلح به ایمان هستند و این امر ویژه ارتش اسلامی است.

*نافرمانی از ولایت فقیه پیروی از هوای نفس است

وی در ادامه با اشاره به رفتار مسئولان در قبال همدیگر تصریح کرد: تمام قوا باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشند و نافرمانی از ولایت فقیه و دستورات دینی پیروی از هوای نفس است.

قربانی بر وحدت مسئولان تاکید کرد و گفت: رفتارهایی که موجب از بین رفتن وحدت شود خیانت به جامعه است.

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان استیضاح وزیر کار در شرایط کنونی و رفتار رئیس جمهور در مجلس را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و تصریح کرد: رفتارهای مذکور در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی لازم نبود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌عقیده کردن جامعه است، اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند بر خط ولایت فقیه حرکت کرده و از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول