اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

تفرقه بین نیروهای انقلابی خدمت به دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: تفرقه بین نیروهای انقلابی و ارزشی در داخل کشور، نتیجه‌ای به غیر از خدمت به بیگانه و دشمن ندارد.

تفرقه بین نیروهای انقلابی خدمت به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: فردی که از خدا و رسول‌الله پیروی کند، بیشترین موفقیت را به دست می‌آورد.

وی با اشاره به احادیث و روایات ادامه داد: انسان باید برای انجام کار بازده دنیوی و اخروی آن کار را در نظر بگیرد و مدیریت و برنامه‌ریزی داشته باشد و پس از سنجیدن جوانب کار آن را علنی کند.

عرب‌پور با بیان اینکه دین مبین اسلام بر وحدت مسلمانان تأکید دارد، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت،‌ همدلی و برادری به عزت، بالندگی و پیشرفت دست می‌یابیم.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: امام خمینی(ره) بارها بر وحدت مسلمانان تأکید کردند و مقام معظم رهبری نیز وحدت مسلمانان را امری لازم  ضروری می‌دانند که موجب افتخار و عزت مسلمانان می‌شود.

عرب‌پور وحدت مسلمانان را امری واجب و لازم خواند و ابراز داشت: تفرقه بین نیروهای انقلابی و ارزشی در داخل کشور نتیجه‌ای به غیر از خدمت به بیگانه ندارد و این نیروها در میدان دشمن بازی نکنند.

وی طرح موضوع انتخابات آزاد را شعاری انحرافی ذکر کرد و گفت: این شعار برای ایجاد تفرقه است.

این مسئول با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) اسوه اخلاق نیک بودند و یقین، ‌قناعت، صبر، شکر، حلم، حسن خلق، سخاوت، ‌غیرت، شجاعت و مروت از ویژگی‌های برجسته ایشان است.

عرب‌پور با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدت و دهه فجر اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیر بود و به همین علت دشمنان زیادی دارد.

امام جمعه موقت کرمان در پایان عنوان کرد: ایران برخلاف تمام توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی در جایگاه بسیاری خوبی قرار دارد و شاهد پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون، توسعه عدالت به ویژه در روستاها و ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در کشور هستیم.

انتهای پیام/80019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول