اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تفرقه سلاح مخرب دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تفرقه سلاح مخرب دشمن است.

وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تفرقه سلاح مخرب دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی ضمن تبریک ایام‎الله دهه‎فجر اظهار داشت: دشمنان همواره سعی می‎کنند تا با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، وحدت و انسجام مسلمانان را از بین ببرند، اما بصیرت و هوشیاری مردم، دشمن را برای همیشه ناامید کرده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول 34 سال نشان داده که چگونه با مسائل برخورد کند چراکه می‎داند برای چه چیزی قیام کرده است.

ملت ایران با قدرت بر شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ایستادگی می‎کند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: ما شعارمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و نه «نان، مسکن، آزادی» و ملت این پیام را درک کرده و با قدرت بر آن ایستادگی می‎کند.

قندهاری با تاکید بر بزرگداشت ایام‎الله دهه‎فجر ابراز داشت: یکی از سوژه‎هایی که خدا به ما داده ایام‎الله دهه‎فجر انقلاب اسلامی است مخصوصاً پیروزی در یوم‌الله 22 بهمن که این ایام با توجه به حساسیت مقطع کنونی باید باشکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی عنوان کرد: مردم هوشیار و بصیر ایران همواره نشان داده که هر وقت نظام به حضورشان نیاز دارد کم نگذاشته و پرشور در صحنه حاضر می‎شود.

پیشرفت ایران برای دشمن خطری جدی است/ تحریم‎های دشمن از روی ناتوانی است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با ابراز خرسندی از اینکه برنامه‎های دهه‎فجر در استان به خوبی برگزار شده یادآور شد: باید تلاش شود زمینه حضور مردم در برنامه‎های دهه‎فجر فراهم شده تا جشن باشکوهی را برای سالگرد پیروزی انقلاب بگیریم.

قندهاری با تاکید بر اینکه دشمن، رشد و پیشرفت ایران اسلامی را خطری جدی برای خود می‎داند اذعان داشت: تهدیدات و تحریم‎های دشمن از روی ناتوانی است و چون توان مقابله با این نظام الهی را ندارد از طریق جنگ اقتصادی در میدان آمده است.

وی در پایان متذکر شد: مردم از ابتدای انقلاب با تحریم‎ها خو گرفته‎اند و همان‎طور که تاکنون در برابر این تحریم‎ها ایستادگی کرده‎اند از این به بعد نیز مقاومت خواهند کرد چراکه می‎دانند راه سعادت با آنهاست.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول