اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

تفرقه‌افکنی‌های دشمن همیشه نزدیک به انتخابات شدت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تجربه نشان داده است که برنامه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان در آستانه راهپیمایی سراسری 22 بهمن و ایام نزدیک به انتخابات از شدت و پیچیدگی‌های بیشتری برخوردار می‌شود.

تفرقه‌افکنی‌های دشمن همیشه نزدیک به انتخابات شدت می‌گیرد

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن اظهار کرد: ملت سرافراز ایران همواره وفاداری خود را به اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی به اثبات رسانده و حضور مجدد آنان در صفوف بهم فشرده راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید چندباره بر ضرورت حفظ وحدت مسئولان و مردم برای پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هنگامی که مردم با وجود مشکلات داخلی و فشارهای تحمیل شده از سوی نظام سلطه، با شور و شعور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور حاضر می‌شوند در واقع مهر ابطالی بر تلاش‌ها و برنامه‌های پر هزینه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌زنند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، هوشمندی و بهره‌‌گیری از تجربیات را از ویژگی‌های ملت ایران دانست و افزود: موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز کنونی نیز ایجاب می‌کند که آحاد مردم و گروه‌های سیاسی وفادار به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا با وحدت و انسجام در کنار یکدیگر به مقابله با تهدیدات دشمنان برخیزند و توطئه‌های رنگارنگ آنان را خنثی سازند.

این فعال سیاسی، حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پیامی آشکار به دشمنان اعلام کرد و گفت: ایجاد اختلاف در کشور و مایوس کردن مردم نسبت به آینده را از اهداف اصلی دستگاه‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی دشمنان در جنگ نرم است و تجربه نشان داده است که برنامه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان در آستانه راهپیمایی سراسری 22 بهمن و ایام نزدیک به انتخابات از شدت و پیچیدگی‌های بیشتری برخوردار می‌شود.

شایق دفاع مقتدرانه و مقاومت توام با عزت در برابر دشمنان را بهترین گزینه برای مقابله با سلطه‌طلبان و زورگویان اعلام کرد و گفت: منطق این گزینه بر اساس روحیه استقلال‌خواهی و شرافت ملت سربلندی است که با توکل بر خدا و بکارگیری توانمندی‌های خود مانع تحقق اهداف سلطه‌‌گران شده و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز بار دیگر بر این گزینه تاکید خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول