اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

فاصله گرفتن از قرآن موجب تفرقه میان ملل مسلمان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: فاصله گرفتن از قرآن موجب تفرقه میان ملل مسلمان شده و بسیاری از مشکلات جهان اسلام ناشی از عدم عمل به آموزه‌های قرآن است.

فاصله گرفتن از قرآن موجب تفرقه میان ملل مسلمان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری نسب صبح امروز در نشست ستاد طرح نهضت یادگیری ترجمه قرآن در بوشهر اظهار داشت: پیروی از تعالیم الهی وعمل به آن موجب پایداری و استقامت در برابر زورگویان و زیاده‌خواهان خواهد شد زیرا این وعده الهی است که اگر به راه مستقیم حرکت کنید ما شما را یاری می‌کنیم.

وی بیان کرد: تداوم انقلاب اسلامی و حرکت به جلو آن امروز از عمل به قران و پیروی از تعالیم نجات بخش الهی آن است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: پایداری، عزت و استقامت ملت ایران در برابر استکبار از آموزه‌های قرآن است.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه قرآن قانونی کامل برای سعادت دنیا و آخرت است، تصریح کرد: بایدها و نبایدهای زندگی بشر امروزی و اینکه چگونه باید زندگی کند همه و همه در قرآن موجود و در اختیار ماست و باید از این فرصتی که خداوند برای ما مهیا و فراهم آورده است در مسیر سعادت کامل بهره گیری کنیم.

وی افزود: فاصله گرفتن از قرآن موجب تفرقه میان ملل مسلمان شده و بسیاری از مشکلات جهان اسلام ناشی از عدم عمل به آموزه‌های قرآن است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه هنگامی تلاوت قران لذت بخش است که همراه با ترجمه و تدبر باشد، افزود: تلاوت و لذت بردن از قرائت قرآن کافی نیست زیرا همگامی تلاوت قران وقتی لذت بخش است که همراه با فهم و درک صحیح از آن باشد.

فرماندار تنگستان از ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا با ستاد طرح نهضت یادگیری ترجمه قرآن بیش از پیش همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

امام جمعم اهرم نیز در سخنانی گفت: فرهنگ قرآنی و آموزش‌های این کتاب الهی باید در جامعه نهادینه و گسترش یابد تا مردم بیش از پیش با این کتاب وحی و راهنمای بزرگ بشر مانوس شوند.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: باید مسائل  فرهنگی، عمل به دستورات قرآن سرلوحه همه کارها قرار گیرد زیرا عمل به دستورات الهی برکت خاصی در زندگی بشر دارد.

در ادامه، سهراب انبارکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تنگستان نیز در سخنانی گفت: سهم شهرستان تنگستان در طرح نهضت یادگیری و ترجمه قران سه هزار نفر است که یک‌هزار نفر برادران و دو هزار نفر نیز خواهران خواهند بود.

انتهای پیام/66004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول