اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان اردبیل:

سهمیه 496 نفری اردبیل در انتخاب معلم نمونه

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سهمیه امسال اردبیل برای انتخاب معلم نمونه استانی و شهرستانی 496 نفر است.

سهمیه 496 نفری اردبیل در انتخاب معلم نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی جوادی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در اردبیل اظهار داشت: بر اساس آمار معلمان نواحی و مناطق سهمیه ما تعیین شده و با ابلاغ تلاش می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده 2.5 ماهه معلمان نمونه استان را به صورت منطقه‌ای، استانی و همچنین کشوری انتخاب و معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستورالعمل وزارتی در این زمینه اعلام شده و از سهمیه ابلاغ شده سهم استان اردبیل دو نفر برای حضور در مرحله کشوری، 71 نفر مرحله استانی و 423 نفر مرحله ناحیه‌ای و منطقه‌ای قرار دارند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: با بررسی دقیق پرونده و تطبیق مستندات ارائه شده از مدرسه تا استان از معلمان برگزیده در هفته معلم سال 92 تجلیل می‌شود.

جوادی به شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 92-91 اشاره کرد و گفت: قسمت‌های مهمی از شیوه‌نامه انتخاب معلمان نمونه به مناطق و نواحی ابلاغ شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است تا تمامی همکاران واجد شرایط در انتخاب معلمان نمونه مشارکت داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: انتظار می‌رود با اقداماتی که در این باب صورت گرفته بتوانیم هر چه بهتر معیارهای اساسی را مدنظر قرار دهیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از شکل‌گیری کارگروه‌های ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور اجرایی کردن راهکارهای سند تحول بنیادین و تشکیل کارگروه‌های اجرایی در این باب خبر داد و ابراز داشت: برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده به ستاد پس از بررسی و تطبیق با برنامه پنجم توسعه کشور و آیین‌نامه‌های اجرایی با هدف اجرای مطلوب به نواحی و مناطق استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جوادی در پایان سخنان خود همچنین از تشکیل ستاد ویژه برای راه‌اندازی پایه اول متوسطه دوره اول در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تغییرات کتب و برنامه‌های آموزشی انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/62005/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول