اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بومی‌گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان بر ضرورت توجه به بحث بومی‌گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش تاکید کرد.

بومی‌گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر ضرورت توجه به بحث بومی‌گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: سال گذشته آموزش و پرورش در استخدام یک هزار و 800 نفر نیروی خود به این موضوع توجهی نداشت.

وی ابراز داشت: تمام ادارات موظف هستند که 25 درصد از کارمندان خود را با داشتن شرایط لازم از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد جذب کنند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به محرومیت شهرستان‌های شرقی بر ضرورت تامین اعتبارات لازم در بحث آموزش و پرورش تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی افزود: در این شهرستان‌ها شاهد استعدادهای گوناگونی هستیم که ضرورت توجه هر چه بیشتر به آسایش دانش‌آموزان در تحصیل آسان را می‌طلبد، استخدام نیروها از اولویت‌های این سازمان است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه توجه به بومی‌گزینی در استخدام نیروها را از اولویت‌های این سازمان دانست.

ابراهیم شیخ‌بهایی افزود: تاسیس دانشگاه فرهنگیان موجب ایجاد ظرفیت خوبی برای جذب نیرو به ویژه نیروهای بومی در مناطق گوناگون استان شده است.

فرماندار بم نیز شورای آموزش و پرورش را مکانی برای ارائه نظرات و دیدگاه‌های مناسب در امر آموزش و پرورش دانست.

حسین زین‌الصالحین با اشاره به تحصیل بیش از 40 هزار نفر دانش‌آموز در این منطقه ابراز داشت: در این منطقه می‌توان خدمات با ارزشی را ارائه کرد که بازخورد عملی خوبی در آینده دارد.

فرماندار ریگان نیز بر ضرورت ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی لازم برای اتصال به شبکه‌های اینترنتی و هوشمندسازی مدارس این شهرستان تاکید کرد.

مجید اعتمادی همچنین خواستار راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در این شهرستان با توجه به علاقه و گرایش دانش‌آموزان منطقه شد.

امام جمعه نرماشیر بر ضرورت تامین خودروی لازم برای مدارس، تهیه فضای مناسب برای راه‌اندازی کانون‌های تربیتی، تامین اعتبار برای مدارس و راه‌اندازی مرکز تفریحی در شهرستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام ایران‌نژاد با اشاره به ساخت 60 مدرسه در دولت‌های نهم و دهم ابراز داشت: با توجه به محرومیت نرماشیر این منطقه نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه ریگان نیز با اشاره به فعالیت مدرسه رستگاران در این شهرستان بر ضرورت حمایت از این مدرسه که مروج فرهنگ دینی است، تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول