اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهشهر عنوان کرد

منابع دولتی در مقابل تنوع فعالیت‌های آموزش و پرورش محدود است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بهشهر با بیان اینکه استفاده از املاک بلااستفاده در مجموعه آموزش و پرورش از مصوبات برای تامین هزینه‌های آموزشی بود، گفت: منابع دولتی در مقابل تنوع فعالیت‌های آموزش و پرورش بسیار محدود است.

منابع دولتی در مقابل تنوع فعالیت‌های آموزش و پرورش محدود است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی ظهر امروز در یازدهمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر 55 ملک بلااستفاده اعم از زمین یا ساختمان در شهرها و روستاهای بخش مرکزی و یانه‌سر داریم که باید با فروش یا معاوضه تبدیل به احسن شوند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، بصورت آزمایشی 8 گزینه را انتخاب کردیم که سه مورد آن در بخش یانه‌سر، سه مورد در خلیل‌شهر و دو مورد هم در مرکز شهرستان هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: تکلیف این هشت مورد باید به‌زودی مشخص شود چرا که زمان را از دست خواهیم داد و با توجه به پایان سال 91، باید بدهکاری‌های خود را هم تسویه کنیم.

ثلاثی با بیان اینکه تبدیل به احسن کردن املاک بلااستفاده در مجموعه آموزش و پرورش یکی از مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش برای کمک به تامین هزینه‌های آموزشی بود، خاطر نشان کرد: منابع دولتی در مقابل تنوع فعالیت‌های آموزش و پرورش بسیار محدود است و ما صورتمان را با سیلی سرخ نگه می‌داریم.

وی در پایان گفت: برخی از املاک 20 سال است که بلااستفاده مانده‌اند و تصمیم جدی داریم با فروش یا معاوضه آنها مرحمی بر زخم‌هایمان در آموزش و پرورش بزنیم.

انتهای پیام/86001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول