اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مرجعیت آموزش و پرورش انقلاب را از حوادث صیانت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرجعیت آموزش و پرورش انقلاب را از حوادث و آسیب‌ها صیانت می‌کند.

مرجعیت آموزش و پرورش انقلاب را از حوادث صیانت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده ظهر امروز در همایش گفتمان ولایت با موضوع اقتصاد مقاومتی که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد، اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان در حرکت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصاد ملی جایگاهی ستودنی دارند.

وی خاطرنشان کرد: این قشر زحمتکش همواره پیشتاز آگاهی و آگاهی‌بخشی در جامعه بوده‌اند که در بسیاری از مواقع از این قشر به عنوان قشر مرجع نام برده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه نیروی انسانی عامل توسعه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است، گفت: نقش نیروی انسانی در توسعه اقتصاد، سیاست و مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه نقشی پر رنگ و حیاتی است.

محمودزاده با اشاره به اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و شهید مطهری در رابطه با نیروی انسانی و جایگاه معلم، افزود: ایشان معتقد بودند جایگاه معلم در کشور نه در حد توسعه کشور است بلکه به عنوان جایگاه تمدن‌سازی در نظام اسلامی مطرح شده است.

این مسئول تصریح کرد: معلمان کشور تا به حال از وظیفه‌ای که انجام می‌دهند کوتاهی نکرده‌اند بلکه از وظایف و مسئولیت‌های خود در راستای ارتقای فرهنگ اجتماعی و تعلیم و تربیت نیز فراتر رفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل وظیفه‌ معلمان بسیجی را حساس‌تر و مهم‌تر عنوان کرد و بیان داشت: معلمان سعی کنند از اهداف و نتیجه اینگونه گفتمان‌ها بهره‌مند شده و به دیگران نیز بیاموزند.

محمود‌زاده ادامه داد: حضور معلمان در چنین محافلی در جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب موثر است و باید این قشر به این امر توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: معلمان و فرهنگیان و شاغلان در این حوزه باید سعی کنند به بحث محوری انقلاب اسلامی که این انقلاب را با سایر انقلاب‌ها متمایز کرده ورود پیدا کرده و در زمان‌های حساس‌ پشتیبان این نظام باشیم.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول