اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل عنوان کرد

آموزش و پرورش دستگاه برتر نماز

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل با کسب بیشترین امتیاز در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان اردبیل توانسته است رتبه ممتاز را در اشاعه و ترویج فرهنگ نماز به دست آورد.

آموزش و پرورش دستگاه برتر نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الله‌شکر عبدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی روحانیون و مبلغان مدارس استان اردبیل اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان اردبیل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز فعالیت‌های متعددی در دو محور دستگاه‌های فرهنگی، با گروه‌های مرجع و همچنین دستگاه‌های اجرایی تدارک دیده که طی سال به اجرای آنها اهتمام دارد.

وی فرهنگ‌سازی را والاتر از اقامه نماز برشمرد و افزود: اگر بتوانیم در مدارس فرهنگ اقامه نماز جماعت را نهادینه کنیم، به اهداف خود دست یافته‌ایم.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: نتیجه ارزیابی‌ها هر ساله به مسئولان کشوری و استانی ارائه می‌شود که از این منظر آموزش و پرورش به عنوان گروه هدف ما و دستگاه فرهنگی که با نسل نوجوان و کودک سر و کار دارد، باید همسو با اهداف‌مان برنامه‌های گسترده‌ای را در گسترش فرهنگ نماز تدارک ببیند.

وی در ادامه ابراز داشت: 100 درصد هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش با همراهی دانش‌آموزان، والدین و مربیان تحقق یافته است.

این مسئول افزود: در این نهاد هم خانواده و هم مجموعه مدرسه می‌تواند در ترویج این فرهنگ نقش اساسی ایفا کنند و به همین دلیل بیشترین همکاری را در آموزش و پرورش در سال جاری شاهد بودیم.

عبدی میدان فعالیت آموزش و پرورش را گسترده و همراه با مؤلفه تربیت اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: ما در قالب تفاهم‌نامه‌هایی که با آموزش و پرورش بسته‌ایم، به دلیل آن که ستاد اجرایی نیستیم در پیشبرد اهداف‌مان سعی کردیم کارها و هدف‌گذاری‌ها را به سمتی سوق دهیم تا حرکت‌ها با کیفیتی مطلوب به سرانجام رسیده و طرح‌هایی همچون نشست خانواده‌ای و پله‌های آسمانی به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در پایان بیان داشت: با آنچه که مطلوب و شایسته است فاصله داریم، اما قطعاً خروجی کار ما مثبت همراه با مطلوبیت در تربیت صحیح نسل آینده خواهد بود که امیدواریم با رفع نواقص و کمبودها هرچه سریع‌تر به اهداف و هدف‌گذاری‌های‌مان نزدیک شویم.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول