اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

آموزش و پرورش شرایط رشد دانش‌آموزان را فراهم کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش با تدوین و تصویب سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت شرایط رشد و ترقی دانش‌آموزان را فراهم کرده است.

آموزش و پرورش شرایط رشد دانش‌آموزان را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان صبح امروز در مراسم جشن انقلاب در دبیرستان دخترانه باهنر شهرکرد، اظهار داشت: انقلاب یک میراث ارزشمند است که با رشادت‌های خیل عظیم مردم در سراسر کشور به رهبری امام (ره) ایجاد شد و همچنان با رشادت مردم تداوم دارد.

وی با اشاره به وظیفه نسل جوان در برابر انقلاب تصریح کرد: امروزه وظیفه همه نوجوانان و جوانان این مرز و بوم حفظ و پاسداست این میراث تاریخی ارزشمند است.

کریمیان عرصه علم و دانش را رزمگاه جدید نسل جوان در رویارویی با دشمنان برشمرد و افزود: نسل جوان امروز باید با حضوری مقتدر در صحنه‌های علم و دانش پاسدار ارزش‌های کشور باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به سند بنیادین نظام آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با تدوین و تصویب سند بنیادین در نظام تعلیم و تربیت شرایط رشد و تعالی و متعاقباً ترقی دانش‌آموزان را با ایجاد بستر لازم برای اجرای برنامه‌های علمی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر ظرفیت ممتازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است، اضافه کرد: در 34 سال گذشته راه عزتمندی که امام راحل نشان دادند با صلابت و پرافتخار ادامه داده‌ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار خنثی شده است و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده‌اند.

کریمیان ادامه داد: ملت ایران روز به روز به برکت خون شهیدان با بصیرت و بیدارتر گشته و شهدا الگویی برای همه آزادی‌خواهان، مستضعفان و مسلمانان با بصیرت و آگاه است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های تحریم دشمنان با بیان اینکه مقاومت و انسجام درونی نظام باید بیشتر شود، تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه تحریم‌ها سربلند است، چنانکه در این 34 سال بعد از انقلاب خود را به خوبی نشان داده است.

زنگ انقلاب امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع پرشور دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه باهنر شهرکرد نواخته شد.

گفتنی است؛ براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر استان مقرر بود زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در تاریخ چهارشنبه 11 بهمن‌ماه جاری در استان نیز نواخته شود که به علت بارش سنگین برف تمامی مدارس چهارمحال و بختیاری در این روز تعطیل شد، بر همین اساس این برنامه به تاریخ امروز 14 بهمن‌ماه موکول گردید.

انتهای پیام/68006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول